موبایل، تبلت و گجت ها

اعتراف تلخ مایکروسافت ، پلی استیشن ایکس باکس را شکست داد

گجت نیوز نوشت: پس از ابراز نگرانی سونی مبنی بر احتمال انحصاری شدن بازی های اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت، این شرکت برای توجیه خرید خود، اعتراف کرد که ایکس باکس در مقابل پلی استیشن شکست خورده است.

20 آبان 1401

سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد سال آینده 270 میلیون گوشی تاشو بفروشد و همچنین امیدوار است گوشی های تاشو در رسیدن به این هدف نقش مهمی را ایفا کنند.

10 آبان 1401

2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی

موتورولا یکی از بازیگران اصلی در بازار نوپای گوشی های تاشو است و تا به امروز چند نسل از گوشی ریزر را معرفی نموده است. این شرکت محصولاتش را به صورت محدود در بازارهای بین المللی عرضه نموده اما ظاهرا سال آینده با 2 گوشی تاشو تازه حضور پر قدرتی در بازار جهانی...

8 آبان 1401

عکس ، از این خودروها تنها یک نسخه ساخته شده است!

گجت نیوز نوشت: شاید بتوانید برخی از خودروهای کمیاب را نام ببرید، اما در ادامه به کمیاب ترین خودروهای جهان می پردازیم که فقط یک نسخه از آن ها پیدا می شود.

26 مهر 1401

صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور طی هزار و 300 بازرسی فنی اجرا شده از آسانسور های تازه در امسال در استان اطلاع داد.

18 مهر 1401

اپل 52٪ از درآمد امسال خود را از فروش آیفون به دست آورده است

آماری که به تازگی از درآمد سالانه اپل منتشر شده نشان می دهد این شرکت آمریکایی بخش بزرگی از درآمد خود را از راه فروش گوشی های آیفون بدست آورده است اما با این حال توانسته منابع درآمد خود را توسعه دهد.

14 مهر 1401

iOS 16 عمر باتری گوشی های آیفون را به شدت کاهش می دهد!

اپل در ابتدای سپتامبر iOS 16 را برای همه گوشی های آیفون واجد شرایط ارائه کرد. این آپدیت قابلیت های جدیدی مانند ویرایش پیغام های iMessage و حذف پس زمینه عکس ها را به همراه داشت.

7 مهر 1401

تمام مشخصات گوگل پیکسل 7 لو رفت

گوگل مدتی قبل بیان کرد که در تاریخ 14 مهر از گوشی های سری پیکسل 7 رونمایی خواهد نمود. حالا یکی از افشاگران مشهور، تمام مشخصات مدل استاندارد پیکسل 7 را لو داده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

5 مهر 1401

نابود کردن موبایل دانش آموزان از طریق معلمان

ویدئویی از نابود کردن موبایل دانش آموزان در یک مدرسه شبانه روزی اندونزی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

31 شهریور 1401

5 ویژگی سری آیفون 14 که از گوشی های اندرویدی کپی برداری شده اند

مردم در حوزه های مختلف به تعصب داشتن علاقه زیادی دارند. به همین دلیل افرادی که مثلا هوادار اپل هستند، هر ساله وارد بحث و جدل های زیادی در خصوص بهتر بودن آیفون می شوند. در نتیجه اگر اپل، سامسونگ یا هر شرکت دیگری که مورد علاقه این افراد است ویژگی تازهی ارائه...

23 شهریور 1401

پیگیری قبض پرداخت شده تلفن ثابت

حتما برای شما هم پیش آمده است که قبض تلفن خود را پرداخت نموده اید اما تلفن شما وصل نشده است یا این که هنوز قبض شما پرداخت نشده محسوب می گردد. معمولا علت این امر می تواند اختلال در شبکه پرداخت بانکی و اینترنت شما باشد.حال اگر چنین اتفاقی بیوفتد چاره چیست؟...

10 مرداد 1401

داستان خبرنگاران، از خشت اول تا امروز

خبرنگاران، از ابتدای دهه 1390 تا امروز، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد. پلتفرمی که از یک ایده ساده به دنیا آمد و اکنون میزبان بیش از 35 میلیون کاربر است. شکل گیری خبرنگاران و تبدیل شدنش به بزرگ ترین پلتفرم آگهی آنلاین در ایران، بدون همراهی کاربران و کارکنان...

8 مرداد 1401

مودم 5G اپل هنوز آماده نیست؛ کوالکام تا 2023 تأمین کننده اپل باقی می ماند

طبق گفته های مینگ چی کو، ظاهرا مودم 5G اختصاصی اپل هنوز به صورت کامل آماده نشده و در نتیجه کوالکام همچنان مسئول تأمین مودم 5G آیفون ها تا سال 2023 خواهد بود.

1 مرداد 1401

مخازن قابل حمل گازهای مایع در دمای بسیار پایین بومی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،غلام عباس خرمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه مخازن کرایوژنیک برای نگهداری اکسیژن، نیتروژن و آرگون به صورت مایع محصول تولیدی این شرکت است، گفت: این مخازن در صنایع مختلف از قبیل دارویی، غذایی،...

5 خرداد 1401

افشای مشخصات گوشی تازه هوآوی Nova 9 SE

ویژگی های گوشی هوشمند HUAWEI Nova 9 SE، از جمله دوربین شگفت انگیز 108 مگاپیکسلی، به بیرون درزکرده است. رندر های این دستگاه نیز منتشر شده است.

26 اردیبهشت 1401

سفر بهاری 2 روزه به چهار محال؛ به دیدار اردیبهشت

سفر بهاری به چهار محال و بختیاری به ویژه در اردیبهشت ماه، لمس زیبایی بی بدیل طبیعت خواهد بود. از تالاب چغاخور و گندمان تا دره عشق و آبشار این سفر، طعم تکرار نشدنی بهار خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

29 بهمن 1400

5 علت اینکه از دورکاری متنفر هستید (و روش هایی برای بهبود)

پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه هایی که در پی آن ایجاد شد، دورکاری به یک سبک زندگی تازه تبدیل شد که در ابتدا بسیار هم مجذوب کننده به نظر می رسید. با این حال، پس از چند ماه، احتمالا شما هم با مشکلاتی روبرو شدید که تجربه این شیوه از کار کردن را برای تان سخت...

7 بهمن 1400

چند نکنه مهم برای حفظ سلامت بدن

باید در نظر داشت هنگامی که از تندرستی صحبت می کنیم، منظور ما به صورت تعیین سلامتی جسمی و روانی به صورت همزمان است. به خاطر داشته باشید که داشتن یکی از این دو بدون وجود دیگری تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست.

27 آبان 1400

اهمیت احترام به سالمندان و فرمان بردن از بزرگترها در نزد رئیس جمهور چین، عکس

رادیو بین المللی چین نوشت:روز نهم از نهمین ماه تقویم کشاورزی چین موسوم به عید چونگ یانگ روز سالمندان چین است.

8 آبان 1400

چگونه سالم بمانیم

چگونه نه تنها به لحاظ جسمانی بلکه روحی و روانی هم سالم بمانیم؟ برای رسیدن به آن چه باید کرد؟ آیا این کار با خوردن مواد غذایی سالم، انجام ورزش، یوگا، پیاده روی و دویدن میسر می گردد؟ ادامه مطلب را بخوانید تا از چگونگی

5 آبان 1400
تعداد: (74)