سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد سال آینده 270 میلیون گوشی تاشو بفروشد و همچنین امیدوار است گوشی های تاشو در رسیدن به این هدف نقش مهمی را ایفا کنند.

سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد

سامسونگ انتظار دارد امسال بتواند 260 میلیون گوشی هوشمند را در مجموع به فروش برساند که این مقدار شامل گوشی های تاشو هم می شود. اما طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا این شرکت در نظر دارد در سال آینده مقدار فروش گوشی های خود را در مقایسه با امسال 10 میلیون افزایش داده و به 270 میلیون برساند.

در سال 2017 سامسونگ دوران بسیار خوبی را سپری کرد چرا که در طول آن سال توانست 320 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. از آن موقع تا به امروز که تقریبا 5 سال هم می گذرد، این شرکت کره ای هیچوقت نتوانسته از لحاظ فروش گوشی از مرز 300 میلیون دستگاه عبور کند. سال گذشته هدفی که سامسونگ برای فروش گوشی داشت 250 میلیون گوشی بود که امسال آن را 10 میلیون افزایش داده است. حال انتظار دارد به لطف حضور گوشی های تاشو در بازار و استقبال خوب کاربران از آن ها، به همین مقدار در سال آینده هم از لحاظ فروش پیشرفت داشته باشد.

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد استراتژی خود را به شکل محسوسی در مقایسه با قبل تغییر دهد. این شرکت کره ای که بیشتر به خاطر گوشی های میان رده و اقتصادی توانسته بود سهم بزرگی از بازار را تصاحب کند، این بار تصمیم دارد روی تولید و عرضه محصولاتی کار کند که در دسته پریمیوم قرار دارند و قیمت آن ها نیز به مراتب بالاتر از میان رده هاست. این دقیقا جایی است که گوشی های تاشو وارد داستان می شوند، محصولاتی که شرکت های چینی هم مشغول ساخت آن ها هستند اما سامسونگ به لطف دو گوشی زد فولد و زد فلیپ توانسته بالاتر از همه آن ها نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند.

سامسونگ انتظار دارد در سال 2025، مقدار فروش گوشی های تاشو از سری گلکسی S هم بیشتر شود یا به عبارتی دیگر تا آن موقع دیگر کاربران گوشی های تاشو را به هر گوشی دیگری ترجیح بدهند. همچنین شایعه شده که این شرکت می خواهد در همان سال از گوشی تاشو از سری گلکسی A هم رونمایی کند تا بدین ترتیب برای کاربرانی با بودجه محدود هم گزینه های تاشو برای خرید در دسترس قرار داشته باشد. همچنین سامسونگ انتظار دارد در سال 2024، فروش گوشی های تاشو در بازار رشدی 80 درصدی را شاهد باشد.

به صورت کلی برنامه این شرکت برای سال آینده باز هم به شکل قابل توجهی به سری گلکسی A وابسته است چرا که گفته می شود سامسونگ می خواهد 210 میلیون دستگاه از این سری و 60 میلیون دستگاه از سری گلکسی S و زد را به فروش برساند. البته اگر بخواهیم فقط راجع به فروش گوشی های تاشو صحبت کنیم، باید این احتمال را هم در نظر بگیریم که اگر شرکت های چینی بیشتری در سال آینده گوشی های تاشوی خود را که این روزها غالبا در بازار چین در دسترس هستند در بازار جهانی هم عرضه کنند، ممکن است معادلات سامسونگ برهم بریزد.

شرکت های چینی در زمینه قیمت گذاری محصولات خود اندکی معقولانه تر از سامسونگ رفتار می کنند و ممکن است توجه کاربران بیشتری را به سمت کنندگان تاشوی خود جلب کنند. در نتیجه سامسونگ هم شاید نتواند به آن مقداری که مد نظر دارد گوشی تاشو بفروشد. هرچند منبع این خبر مدعی شده سامسونگ سال بعد گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 را با طراحی بهتر، کیفیت بیشتر، دوام بالاتر و چین خوردگی بسیار کمتر در مرکز نمایشگر راهی بازار خواهد کرد. حال باید دید آیا این گفته ها به حقیقت تبدیل می شود یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید