2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، موتورولا یکی از بازیگران اصلی در بازار نوپای گوشی های تاشو است و تا به امروز چند نسل از گوشی ریزر را معرفی نموده است. این شرکت محصولاتش را به صورت محدود در بازارهای بین المللی عرضه نموده اما ظاهرا سال آینده با 2 گوشی تاشو تازه حضور پر قدرتی در بازار جهانی خواهد داشت.

2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی

موتورولا تا چند سال قبل تقریبا با بازار گوشی خداحافظی نموده بود اما پس از خریداری به وسیله شرکت چینی لنوو ورق برگشت. این شرکت با عرضه گوشی های ارزان برند خود را زنده کرد و سال جاری هم با گوشی تاشو موتورولا اج پلاس و موتورولا ریزر 2022 نشان داد که در زمینه پرچمدارها نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

عرضه جهانی 2 گوشی تاشو موتورولا

  • عرضه گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 در بازارهای جهانی از رو گذشته به صورت رسمی کلید خورد. هرچند خرید این دستگاه با قیمت 1200 یورویی چندان آسان نیست؛ اما به واسطه طراحی خاص و کیفیت بالا برای بسیاری از کاربران خبر خوبی است.
  • برنامه های موتورولا به همینجا محدود نمی شود و یکی از افشاگران معروف به نام ایوان بلس مدعی شده که این شرکت در سال 2023 دو گوشی تاشو تازه را در بازارهای جهانی عرضه می نماید.
  • این افشاگر در توییت تازهش اطلاعات دقیقی را از این دو گوشی تاشو منتشر ننموده اما پیش از این اشاره هایی به آنها نموده بود.
  • بر این اساس گوشی جونو احتمالا نسخه تازه موتورولا ریزر 2022 است و به جای پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 2 به تراشه نسل یک پلاس مجهز می شود.
  • جونو هم مثل مدل ریزر نمایشگر تاشونده عمودی با نرخ رفرش عالی 144 هرتز خواهد داشت.
  • با توجه به شباهت این دو مدل از نظر طراحی، نمایشگر و تراشه احتمالا قیمت نهایی جونو هم به 1200 یورو نزدیک خواهد بود.
  • از سوی دیگر گوشی تاشو ونوس ممکن است طراحی کاملا متفاوتی داشته و شبیه به گلکسی زد فولد 4 باشد.
  • موتورولا از سال 2022 تا کنون هیچ گوشی تاشو با طراحی کتابی شکل عرضه ننموده که علت آن به پیچیده تر بودن این نوع طراحی برمی شود.
  • در صورتی که گوشی موتورولا ونوس طراحی کتابی داشته باشد، احتمالا با تراشه تازه اسنپدراگون 8 نسل 2، تا 12 گیگابایت رم و دوربین قدرتمند روانه بازار خواهد شد تا توان رقابت با گلکسی زد فولد 4 و شیائومی میکس فولد 2 را داشته باشد.
  • موتورولا چندی قبل از یک گوشی رول شونده نیز رونمایی کرد که طراحی بسیار خاصی دارد. این گوشی هم با نام رمز فلکس در دست توسعه است و در صورت عرضه سروصدای زیادی به پا خواهد نمود.

گوشی های موتورولا را در وبلاگ عینک آفتابی مردانه ببینید

***

آگهی های موبایل را در وبلاگ عینک آفتابی مردانه ببینید
منبع: بلاگ دیوار

به "2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید