All news and articles

چگونه ردپاهای خود را در موقعیت مکانی گوگل حذف کنید؟

گوگل قابلیتی را فعال نموده که به کاربران اجازه می دهد ردپاهای خود را در بخش موقعیت مکانی به شکل کامل و اتوماتیک حذف نمایند. این موضوعی است که از مدتها پیش از سوی بعضی از کاربران درخواست شده بود.

27 آذر 1401

این مکمل ها برای سلامت قلب مفیدند

تجزیه و تحلیل جامع از تحقیقات قبلی نشان می دهد که در موارد خاص بعضی از انواع مکمل ها مانند اسید های چرب امگا 3، اسید فولیک و کوآنزیم Q 10 فایده قلبی عروقی دارند.

22 آذر 1401

مقایسه 15 لوکیشن سریال گیم آو ترونز در خود سریال و در دنیای واقعی

فصل 4 - آن جایی که اژدهای دنریس تارگرین به یک بز بیچاره حمله می نماید:

19 آذر 1401

8 نکته جالب درباره پارک ملی خارتوران

خبرنگاران: در ماههای اخیر سر داستان تولد پیروز توله یوز ایرانی حتما بارها نام منطقه خارتوران را شنیده اید. سرزمین توران ما فارسی زبان ها را به یاد افسانه های شاهنامه می اندازد. با ما باشید با 10 نکته جالب درباره منطقه خارتوران .

15 آذر 1401

5 ترفند برای تغذیه افرادی که تنها زندگی می نمایند

زمانی که فرد تنها زندگی می نماید به تدریج به تغذیه خود بی اهمیت می گردد و تمایل به غذاهای آماده و تنقلات افزایش پیدا می نماید. از آنجا که تغذیه صحیح یکی از اصول جدی حفظ سلامت است، افرادی که تنها زندگی می نمایند می توانند با رعایت چند توصیه ساده انگیزه خود...

14 آذر 1401

حضور 12 پژوهشگر ایرانی در جمع پژوهشگران پر استناد دنیا

12 پژوهشگر وابسته به مؤسسات ایرانی در بین پژوهشگران پر استناد دنیا قرار گرفتند.

12 آذر 1401

20 تا 30 میلیون گیمر در کشور فعالیت دارند

مدیر شبکه آموزش گفت: دهه گذشته را می توان دهه فضای مجازی نامید و حدود 20 تا 30 میلیون گیمر در کشور داریم که این نشان از ظرفیت بالا می دهد.

10 آذر 1401

کافه مادو یکی از برترین کافه های آنتالیا به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، کافه مادو یکی از برترین کافه های آنتالیا به شمار می رود.

7 آذر 1401

پیش بینی وزش باد و گردو خاک برای البرز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: آسمان فردای البرز با وزش باد همراه خواهد بود.

3 آذر 1401

3200 سال پیش هم مرخصی می گرفتند

3200 سال پیش هم مرخصی می گرفتنددر دنیا باستان شناسی و موزه های مملو از شگفتی، همیشه اثری وجود دارد که مخاطبان امروزی را متعجب می نماید. یکی از مطرح ترین موزه های دنیا، خانه کتیبه ای باستانی است که نام کارگرانی که حدود 3200 سال پیش در مصر باستان از محل کار خود...

1 آذر 1401

سریال 1899 یک سریال رازآلود و پرکشش بی نظیر است

تعداد سریال های تلویزیونی تازه آنقدر زیاد شده که دیگر برای آنالیز دقیق هر کدام یا معین اینکه کدام ارزش وقت گذاشتن دارند، باید یک سایت مجزا درست کرد ولی اگر در این میان بیشتر سریال های به نوعی سیاهی لشکر هستند. ما با تماشا خلاصه داستان آنها و تریلرشان...

29 آبان 1401

زنی که 100 گربه خیابانی در خانه دارد!

عایشه یالچینکایا، 55 ساله، که در منطقه تکیه کوی استان سامسون ترکیه زندگی می نماید، از حدود 100 گربه در حیاط خانه خود مراقبت می نماید.

25 آبان 1401

فلسفۀ شوخ طبعی؛ چرا می خندیم و چرا خندیدن خوب است؟

از سلامتی گرفته تا توانایی های رهبری، حس شوخ طبعی به بهبود بسکمک از جنبه های زندگی کمک می کند.

24 آبان 1401

شرایط جوی و دریایی هرمزگان نسبتاً آرام است

طی امروز و فردا، شرایط جوی و دریایی آرامی در استان حاکم خواهد بود.

20 آبان 1401

اعتراف تلخ مایکروسافت ، پلی استیشن ایکس باکس را شکست داد

گجت نیوز نوشت: پس از ابراز نگرانی سونی مبنی بر احتمال انحصاری شدن بازی های اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت، این شرکت برای توجیه خرید خود، اعتراف کرد که ایکس باکس در مقابل پلی استیشن شکست خورده است.

20 آبان 1401

فال روزانه کواکب و اجرام آسمانی شنبه 14 آبان 1401

فال روزانه؛ سپس ماه با ونوس احساسی و اورانوس شگفت آور ارتباط برقرار می نماید و در شناسایی فرصت های تعقیب شادی به ما یاری می نماید. وقتی در مکان درستی باشیم، می دانیم چه چیزی ذاتاً حس خوبی به ما می دهد!

18 آبان 1401

کشف گونه غیرعادی زنبور با پوزۀ سگ مانند

یک گونه بومی تازه زنبور با پوزه سگ مانند به وسیله مطالعات اجرا شده به رهبری دانشگاه کورتین در بوته زار های پرث (مرکز استان استرالیای غربی) کشف شده است که درک ما را از مهم ترین گرده افشان های طبیعت بالاتر می برد.

12 آبان 1401

سامسونگ می خواهد سال بعد 270 میلیون گوشی بفروشد

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد سال آینده 270 میلیون گوشی تاشو بفروشد و همچنین امیدوار است گوشی های تاشو در رسیدن به این هدف نقش مهمی را ایفا کنند.

10 آبان 1401

2 گوشی تاشو تازه موتورولا در راه بازارهای جهانی

موتورولا یکی از بازیگران اصلی در بازار نوپای گوشی های تاشو است و تا به امروز چند نسل از گوشی ریزر را معرفی نموده است. این شرکت محصولاتش را به صورت محدود در بازارهای بین المللی عرضه نموده اما ظاهرا سال آینده با 2 گوشی تاشو تازه حضور پر قدرتی در بازار جهانی...

8 آبان 1401

زمان بازگشت ستاره پرسپولیس مشخص شد

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس تا اینجا در حد یک فوق ستاره ظاهر شده و گل های بسیار مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. لوکادیا که یکی از ارکان صدرنشینی پرسپولیس محسوب می شود، با 6 گل زده بهترین گلزن لیگ است و شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی در...

6 آبان 1401
تعداد: (1338)