طراحی گرافیکی و چاپ

پیگیری قبض پرداخت شده تلفن ثابت

حتما برای شما هم پیش آمده است که قبض تلفن خود را پرداخت نموده اید اما تلفن شما وصل نشده است یا این که هنوز قبض شما پرداخت نشده محسوب می گردد. معمولا علت این امر می تواند اختلال در شبکه پرداخت بانکی و اینترنت شما باشد.حال اگر چنین اتفاقی بیوفتد چاره چیست؟...

10 مرداد 1401

16 مورد تغدیه مناسب و نامناسب که بر کیفیت خواب اثرگذارند

جمله معروف شما همان چیزی می شوید که می خورید و می نوشید شاید کلیشه ای به نظر برسد، اما در اعماقش واقعیت هایی نهفته است که با اندکی دقیق شدن، می توان به آن ها پی برد. غذاهایی که در طول روز می خوریم، خلق وخو، روحیه و الگوهای رفتاری ما را شکل می دهند. از این...

16 خرداد 1401

پلاستیکی که خود را تعمیر می نماید

تهران (پانا) - گروهی از دانشمندان دانشگاه نیوساوث ولز(New South Wales) راهی برای چاپ سه بعدی سریع و مقرون به صرفه پلاستیک خود ترمیم شونده ایجاد نموده اند.

8 بهمن 1400

سرنوشت مبهم یکی از گونه های بشری؛ چه بر سر نئاندرتال ها آمد؟

گفته می گردد که نئاندرتال ها از 100 تا 300 هزار سال قبل آغاز به تکامل کردند اما فسیل هایی که از آن ها پیدا شده مربوط به 20 تا 30 هزارسال پیش است. آن ها از نظر ظاهری بسیار به انسان امروزی شبیه بودند اما تفاوت هایی هم داشتند: پشت آن ها خمیده و کوتاه تر، سنگین وزن...

15 دی 1400

جشن امضای کتاب ایوان بند در شهرکتاب فرشته

به گزارش خبرنگاران ، اردیبهشت سال 1398 بود که خوانندگان گروه موسیقی ماکان بند در کنسرتی که در تالار وزارت کشور داشتند، اعلام کردند که قصد چاپ کتابی از خاطرات خود را دارند که این خبر با واکنش های مختلفی روبه رو شد؛ حال با گذشت بیش از دو از آن روز امروز خبری...

21 آبان 1400

درخشش ایران در علم و فناوری به روایت یونسکو، رونق شرکت های دانش بنیان وخلاق با وجود تحریم ها

تازه ترین گزارش علم در سال 1400 که خردادماه امسال به وسیله سازمان یونسکو منتشر شد حکایت از رشد قابل توجه اکوسیستم نوآوری ایران در یکسال گذشته دارد.

29 تیر 1400

یک اردک ناتوان به نام وادلز به لطف فناوری چاپ سه بعدی، صاحب پای مصنوعی شد

فقط انسان ها نیستند که از پروتزها یا اندام های مصنوعی استفاده می نمایند. ما در سال های اخیر، خبرهای متعددی در خصوص فراوری اعضای مصنوعی مثلا برای گربه ها و سگ ها و فیل ها شنیده بودیم. اما این نخستین بار است که یک اردک هم صاحب پای مصنوعی می گردد.

10 تیر 1400

فراخوان دومین دوره از کتاب های شعر بامداد تمدید شد

به گزارش خبرنگاران ، پس از نخستین فراخوان طرح کتاب های شعر بامداد هم زمان با زادروز احمد شاملو، نیز اجرای پروژه شاعران امروز در دو دوره و نشر آثار منتخب و مجموعه شعر که برای نخستین بار به همت انتشارات سرزمین اهورایی طرح و اجرا شد و در اسفند ماه فراخوان...

21 خرداد 1400

6 روش اعتبارسنجی دفترچه های تامین اجتماعی

از ابتدای خرداد ماه سال جاری بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیازی به تمدید دفترچه درمان خود ندارند و انقضای تاریخ اعتبار درج شده در دفترچه مانع ارائه خدمات درمانی به آنان نخواهد بود.

27 بهمن 1399

آمار انتشار کتاب در آبان 99

تعداد 4 هزار و 177 عنوان کتاب بنابر آمار ثبت شده در آبان ماه سال جاری منتشر شدند.

9 دی 1399

دفترچه های بیمه را در ایام کرونایی چگونه تمدید کنیم؟

سازمان تأمین اجتماعی به منظور کاهش مراجعات مردمی و پیشگیری از ویروس کرونا، مهر تمدید اعتبار دفاتر درمانی که نیازمند حضور فیزیکی افراد بود را حذف و استعلام از سامانه های تحت وب و USSD را جایگزین کرد.

26 مهر 1399

اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی کنم

نشریه فکاهی شارلی ابدو چاپ پاریس دیروز در اقدامی گستاخانه و توهین آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد، اما رئیس جمهور فرانسه این اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم نکرده است.

26 مهر 1399

فلایتیو، تغییری برای آینده!

دلمون لک زده واسه یک سفر خوب! این جمله ای است که در چند ماه اخیر مطمئنا آن را شنیده اید و خودتان هم به آن فکر نموده اید.

4 مهر 1399

راز جنایت هولناک در مشهد؛ زن جوان محل دفن شوهرش را لو داد

با دستگیری عامل جنایت مسلحانه در مشهد، مشخص شد که زن مقتول 40 ساله در این جنایت هولناک نقش دارد و با نوشتن یک نامه، محل دفن جسد در بیابان های جاده کلات را لو داده است.

2 مهر 1399

نمایش تاریخی به بلندای یک میلیون سال در موزه باستان شناسی اردبیل

موزه باستان شناسی اردبیل که از موزه های تخصصی کشور به شمار می رود، تاریخی به بلندای چندین و چند قرن گذشته را در ذهن انسان نمایان می نماید.

17 مرداد 1399

درباره سریال ماه رمضانی پدرپسری

کارگردان پدرپسری در آستانه پخش این مجموعه درباره دشواری های ساخت سریال ماه رمضانی در شرایط حاضر، شرح داد: در اوج کرونا کار کردیم و استرس زیادی هم داشت اما همه عوامل دوست داشتند کار به پخش برسد.

2 تیر 1399

در خصوص انواع بلیط هواپیما چه می دانیم؟

قبل از آغاز سفر بهترین کار آن است که علاوه بر کسب اطلاعات مقصد، ایرلاین ها در خصوص نحوه خرید بلیت هم دانستنی های لازم را بدانیم.

6 خرداد 1399

تماشای دیدار فولاد - شهر خودرو رایگان شد

خبرنگاران/خوزستان باشگاه فولاد خوزستان تماشای دیدار این تیم برابر شهر خودرو از هفته نوزدهم لیگ برتر را رایگان گفت.

3 فروردین 1399

خرید و فروش سیاه زیرپوست شهر، درخواست پدر پیوند کبد ایران

نقل بِده و بِستانی است که چوب حراج می زند بر پیکر انسانیت و اخلاق؛ تجارتی سیاه که یک سوی آن محتاج جان است و سوی دیگر محتاج نان...

22 بهمن 1398

آنتونوف: واشنگتن مرکز دروغ پراکنی درباره روسیه است

سفیر روسیه در آمریکا گفت: واشنگتن به مرکز دروغ پردازی درباره روسیه تبدیل شده و 90 درصد از اطلاعات منتشره در مطبوعات آمریکایی درباره این کشور منفی است، در حالی که چنین رویکردی غیرواقع بینانه و حتی خطرناک است.

26 دی 1398
تعداد: (21)