چگونه ردپاهای خود را در موقعیت مکانی گوگل حذف کنید؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، گوگل قابلیتی را فعال نموده که به کاربران اجازه می دهد ردپاهای خود را در بخش موقعیت مکانی به شکل کامل و اتوماتیک حذف نمایند. این موضوعی است که از مدتها پیش از سوی بعضی از کاربران درخواست شده بود.

چگونه ردپاهای خود را در موقعیت مکانی گوگل حذف کنید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، قابلیت نو گوگل به کاربران اجازه می دهد تمامی ردپاهای مرتبط با سابق موقعیت مکانی خود را که مایل نیستند ذخیره گردد به شکل اتوماتیک پاک نمایند.

این قابلیت نو از امروز فعال شده و گوگل کنترل های اتوماتیک حذف تاریخچه موقعیت مکانی را فعال نموده است. این قابلیت برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. این ویژگی نخستین بار در ابتدای ماه می معرفی گردید اما اجرای آن تا کنون به طول انجامیده است. صفحه رسمی گوگل در توییتر نیز در این خصوص نوشت: کنترل های اتوماتیک حذف تاریخچه موقعیت مکانی امروز در سیستم عاملهای اندروید و iOS فعال شده است و این موضوع یاری می نماید تا مدیریت داده ها نیز تسهیل گردد.

درواقع این یک گزینه مفید میانجی است که به شما اجازه می دهد سابقه موقعیت مکانی و اطلاعات فعالیتتان که به وسیله گوگل جمع آوری می گردد بین فاصله زمانی سه تا هجده ماه پاک کنید. بر این اساس شما تا حد زیادی می توانید نسبت به آینده داده های موقعیت مکانی خود احساس آرامش کنید.

منبع: انتخاب

به "چگونه ردپاهای خود را در موقعیت مکانی گوگل حذف کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ردپاهای خود را در موقعیت مکانی گوگل حذف کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید