واتساپ روی قابلیت تبدیل پیغام های صوتی به متن کار می نماید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، طی هفته های گذشته اخبار زیادی در خصوص قابلیت های نو واتساپ منتشر شده و مثلا می توانیم به بهبود رمزگذاری برای افزایش امنیت های پیغام های ذخیره شده در گوگل درایو یا آی کلاود اشاره کنیم. حالا طبق یک گزارش نو، واتساپ در حال توسعه قابلیت مفیدی است که تبدیل پیغام های صوتی به متن را امکان پذیر می نماید.

واتساپ روی قابلیت تبدیل پیغام های صوتی به متن کار می نماید

این قابلیت فعلا در دست توسعه قرار گرفته است و در ابتدا برای نسخه iOS واتساپ ارائه خواهد شد. در این گزارش آمده که فرایند تبدیل صوت به متن به طور کامل درون گوشی انجام می گردد و این یعنی هیچکدام از پیغام های صوتی برای انجام این کار راهی سرورهای واتساپ یا فیسبوک نخواهند شد.

واتساپ برای این کار تکنولوژی تشخیص گفتار اپل استفاده می نماید. به نظر می رسد وقتی که برای اولین بار پیغام صوتی را تبدیل به متن می کنید، محتوای موردنظر در گوشی شما ذخیره می گردد و به همین دلیل برای مراجعه مجدد به آن، دیگر لازم نیست دوباره این فرایند را تکرار کنید. بعلاوه استفاده از این قابلیت کاملا اختیاری است و کاربران برای بهره گیری از آن باید اجازه این کار را صادر نمایند.

اگرچه در این گزارش آمده که قابلیت موردنظر ابتدا برای گجت های مبتنی بر iOS توسعه پیدا می نماید، اما مانند دیگر مشخصه های این پیغام رسان احتمالا به زودی برای اندروید هم ارائه خواهد شد.

منبع: TechRadar

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ روی قابلیت تبدیل پیغام های صوتی به متن کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ روی قابلیت تبدیل پیغام های صوتی به متن کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید