iOS 16 عمر باتری گوشی های آیفون را به شدت کاهش می دهد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، اپل در ابتدای سپتامبر iOS 16 را برای همه گوشی های آیفون واجد شرایط ارائه کرد. این آپدیت قابلیت های جدیدی مانند ویرایش پیغام های iMessage و حذف پس زمینه عکس ها را به همراه داشت.

iOS 16 عمر باتری گوشی های آیفون را به شدت کاهش می دهد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از rahnamato، این بروزرسانی به طور خاص عملکرد صفحه نمایش همواره روشن را در مدل های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس ارائه می داد. بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه تازه، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه تازه iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.

عمر باتری آیفون گاه پس از ارتقا کمتر می شود. اگرچه اغلب در عرض چند روز به حالت عادی باز می شود و به نظر نمی رسد این موضوع در iOS 16 نیز رخ داده باشد. به نظر می رسد قابلیت بازخورد لمسی تازه صفحه کلید یکی از عوامل اصلی کاهش عمر باتری دستگاه باشد.

iOS 16 قابلیت تازهی را در اختیار کاربران قرار داده است که این امکان را به کاربران می دهد تا هنگام تایپ کردن روی صفحه کلید دستگاه، بازخورد های لمسی دریافت نمایند. از آنجایی که این قابلیت از موتور های ارتعاشی استفاده می نماید، این گزینه ممکن است عمر باتری گوشی های اپل را به شدت کاهش دهد.

با این وجود شناسایی علت اصلی این موضوع کمی چالش برانگیز است و باید دید آیا اپل با ارائه iOS 16.1 فکری به حال رفع کردن این مشکل خواهد نمود یا خیر.

منبع: فرارو

به "iOS 16 عمر باتری گوشی های آیفون را به شدت کاهش می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "iOS 16 عمر باتری گوشی های آیفون را به شدت کاهش می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید