صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور طی هزار و 300 بازرسی فنی اجرا شده از آسانسور های تازه در امسال در استان اطلاع داد.

صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور

مهدی حسن پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در راستای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان در حال حاضر طرح استانداردسازی آسانسور های منصوبه گذشته در مراکز پرتردد عمومی از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی و تجاری و ساختمان های دستگاه های دولتی، در اولویت های کاری این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: به صورت مستمر موضوع استانداردسازی این آسانسور ها پیگیری و رصد می گردد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه ساختمان های دارای آسانسور فقط در صورت اخذ گواهی نامه ایمنی آسانسور، خاتمه کار از شهرداری ها دریافت می کنند، از شهروندان، مالکان، مهندسان و انبوه سازان درخواست کرد به منظور رعایت الزامات فنی و تامین ایمنی تجهیزات نصب شده و پیشگیری از بروز اشکال در فرایند صدور خاتمه کار ساختمان، فقط با شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور صادره از سازمان صمت استان انعقاد قرارداد کنند.

حسین پور افزود: در صورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسور های نصب شده به وسیله شرکت های مورد تایید، مراتب را به وسیله تلفن چهار رقمی 4517 اداره کل استاندارد استان در ساعات اداری و یا با سامانه 24 ساعته گویای 1517 و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل فرمایند. حاصل کنند.

وی با اشاره به الزامات استاندارد ملی 1-6303 و دستورالعمل های مربوطه مبنی بر اعتبار یکساله گواهی ایمنی صادره به وسیله شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده، افزود: مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور موظفند در راستای حصول اطمینان از ایمنی آسانسور و سرویس و نگهداری مستمر آن، با شرکت های نصاب عقد قرارداد کنند، در غیر این صورت مسوولیت مستقیم سوانح احتمالی بر عهده آنان خواهد بود.

حسین پور از مدیران دستگاه ها و مجتمع های تجاری و خدماتی درخواست کرد: نسبت به سلامت کارکنان و عموم مردم احساس مسئولیت کنند و نسبت به استاندارد سازی و اخذ گواهی ایمنی آسانسور ها اقدام کنند .

وبلاگ عینک آفتابی مردانه کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 417 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید