افشای مشخصات گوشی تازه هوآوی Nova 9 SE

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ویژگی های گوشی هوشمند HUAWEI Nova 9 SE، از جمله دوربین شگفت انگیز 108 مگاپیکسلی، به بیرون درزکرده است. رندر های این دستگاه نیز منتشر شده است.

افشای مشخصات گوشی تازه هوآوی Nova 9 SE

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، شرکت هوآوی، سازنده چینی گوشی های هوشمند، اخیراً گوشی هوشمندی را معرفی نموده است که گفته می گردد احتمالا Huawei Nova 9 SE نام دارد. تنها چند ساعت پس از انتشار رسمی، مشخصات دقیق این گوشی هوشمند به همراه رندر های آن منتشر شد.

وبسایت خبری آلمانی Winfuture رندر های Huawei Nova 9 SE را منتشر نموده است. این رندر ها شکل ظاهری و طراحی این گوشی نو را به نمایش می گذارد.

طراحی این دستگاه کاملاً شبیه به هواوی نوا 9 است که در اکتبر 2021 عرضه شد. با این حال، یکی از تفاوت های اصلی را می توان در ماژول دوربین مشاهده کرد. در مدل قبلی سه لنز در محفظه دایره ای پایینی گوشی قرار داشت، اما این بار هواوی فلاش LED را نیز بین دو لنز بزرگ دوربین قرار داده است.

به جز رندرها، مشخصات این دستگاه نیز افشا شده است. می دانیم که این گوشی دارای نام رمز جولیان (JLN-Lxx) می باشد. این دستگاه با یک پنل 6.78 اینچی LCD دارای وضوح 2388 در 1080 پیکسل عرضه می گردد. این صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ مرکزی در بالا برای دوربین سلفی است. ویژگی دیگر این نمایشگر حاشیه های نازک و چانه باریک آن است.

گفته می گردد که گوشی Huawei Nova 9 SE دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با دوربین 108 مگاپیکسلی چشمگیر است. این اولین بار است که شرکت هواوی از دوربینی با این قدرت استفاده می نماید. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز هست. در خصوص دوربین پنل جلویی نیز پیش بینی شده است که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد.

شایعه شده است که این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 665 است. استفاده از این پردازنده به این معنی است که از قابلیت 5G پشتیبانی نمی نماید. می دانیم که این پردازنده با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. گوشی Huawei Nova 9 SE با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه خواهد شد. در خصوص نرم افزار می دانیم که این دستگاه در بازار های جهانی از رابط کاربری EMUI 12 و در بازار چین از HarmonyOS استفاده می نماید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از NFC و اسکنر اثرانگشت کناری برای تأمین امنیت نیز اشاره نمود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی تازه هوآوی Nova 9 SE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی تازه هوآوی Nova 9 SE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید