تمام مشخصات گوگل پیکسل 7 لو رفت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، گوگل مدتی قبل بیان کرد که در تاریخ 14 مهر از گوشی های سری پیکسل 7 رونمایی خواهد نمود. حالا یکی از افشاگران مشهور، تمام مشخصات مدل استاندارد پیکسل 7 را لو داده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تمام مشخصات گوگل پیکسل 7 لو رفت

طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده ولی حالا با اطمینان بیشتری می توانیم در خصوص تعیینات پیکسل 7 صحبت کنیم. این گوشی از نسل دوم چیپست اختصاصی گوگل موسوم به تنسور G2 بهره می برد. کاربران برای خرید این گوشی در زمینه حافظه رم حق انتخاب ندارند و صرفا باید به 8 گیگابایت رم بسنده نمایند. اما از طرف دیگر قرار است در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی راهی بازار گردد. بر روی پنل جلویی با نمایشگر 6.3 اینچی روبرو می شویم که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز را ارائه می نماید.

این افشاگر ظرفیت دقیق باتری را اعلام نکرده ولی گفته که در حدود 4700 میلی آمپر ساعت است. بعلاوه سرعت شارژ این باتری به 30 وات می رسد. اگرچه پیکسل 7 از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید، ولی هنوز سرعت شارژ بی سیم آن فاش نشده است. در رابطه با ظرفیت باتری باید بگوییم که پیکسل 6 از باتری 4614 میلی امپر ساعتی بهره می برد و بنابراین در این زمینه قرار است با ارتقای محسوسی روبرو شویم.

لازم به ذکر است گوگل برای سری پیکسل 6 گفت که این گوشی ها از شارژ 30 واتی پشتیبانی می نمایند. اما طبق آنالیز های اجرا شده، تعیین شد که سرعت شارژ پیکسل 6 پرو و پیکسل 6 به ترتیب به 23 و 21 وات می رسد. بنابراین امیدواریم گوشی های سری پیکسل 7 واقعا از سرعت 30 واتی پشتیبانی نمایند و این موضوع صرفا یک ادعای تبلیغاتی نباشد.

دوربین اصلی گوگل پیکسل 7 مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. بعلاوه به جای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، قرار است با دوربین 11 مگاپیکسلی روبرو شویم. گفته می گردد این گوشی مانند نسل قبلی با قیمت پایه 600 دلاری راهی بازار خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات گوگل پیکسل 7 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات گوگل پیکسل 7 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید