اخبار سیاسی

حضور 12 پژوهشگر ایرانی در جمع پژوهشگران پر استناد دنیا

12 پژوهشگر وابسته به مؤسسات ایرانی در بین پژوهشگران پر استناد دنیا قرار گرفتند.

12 آذر 1401

ونزوئلایی ها از این دو محصول ایران خودرو استقبال کردند ، وزیر حمل و نقل ونزوئلا : شرکت های قطعه ساز ایرانی هم بیایند

وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید 30 هزار و 200 دستگاه محصولات تارا و دناپلاس به وسیله مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا اطلاع داد.

29 مهر 1401

55 طرح پژوهشی و فناورانه وارد راستا حمایت و تجاری سازی شدند

55 طرح پژوهشی با هدف توسعه محصولات و خدمات در حوزه فناوری های شناختی مورد حمایت و در مرحله اجرا قرار گرفتند.

10 مهر 1401

احداث پل مشترک مرزی ایران و آذربایجان آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل مشترک مرزی روی رودخانه ارس در منطقه آغبند با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان آغاز شد.

2 مهر 1401

استفاده از ظرفیت 1400 شهرداری و 38 هزار دهیاری برای صیانت و معرفی حوزه میراث فرهنگی

میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، استفاده از ظرفیت 1400 شهرداری و 38 هزار دهیاری برای صیانت و معرفی حوزه میراث فرهنگی صورت می پذیرد.

5 شهریور 1401

بهترین کشور دنیا بر اساس آخرین گزارش ها

بر اساس آخرین گزارشات و تحقیقات سال 2020 به بهترین کشور دنیا و سپس به رتبه های دوم و سوم این لیست در این پست از بلاگ خبرنگاران نگاهی میندازیم. این رتبه بندی ها برای افرادی که در پی رضایت صد در صدی از سفر به یک کشور هستند بسیار حائز اهمیت میباشد و در واقع افرادی...

15 مرداد 1401

حذف قرعه کشی مشروط به واردات و افزایش تیراژ فراوری خودرو

یکی از قدیمی ترین و مهم ترین صنایع کشور، صنعت خودروسازی است که دارای فراز و نشیب های زیادی هم بوده است. متأسفانه در سال های گذشته علاوه بر کیفیت کم محصولات خودروسازی، سیستم پیش فروش هم به صنعت خودرو وارد شده است که بیش از همه خریداران را درگیر نموده است.

6 مرداد 1401

نرخ های روز اجاره مسکن در تهران و حومه

پس از آنکه نرخ های اجاره مسکن در شهر تهران از توان بسیاری از مستاجران فراتر رفت، قیمت ها در شهر های اطراف نیز به تدریج در حال افزایش است؛ رهن کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در مهرشهر کرج به حدود 450 میلیون تومان، در پردیس حدود 200 میلیون و در پرند به 160 میلیون...

3 مرداد 1401

جای خالی دهقانان فداکار در وزارت میراث فرهنگی!

خبرنگاران : دغدغه های مجذوب کننده و مردم پسند وزیر میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی درهمان سالن های سخنرانی و صفحات مجازی جا مانده و با این مدیران پشت میز نشین به ویژه در استانها و شهرستان ها، راه به جایی نخواهد برد.

1 مرداد 1401

هدفگذاری تکمیل 700 کیلومتر آزادراه و 1400 کیلومتر راه آهن تا خاتمه دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی بهره برداری از 700 کیلومتر راستا آزادراهی نو و بیش از 1400 کیلومتر راستا ریلی تا سرانجام دولت را بخشی از تعهدات وزارت راه و شهرسازی اعلام نمود.

26 تیر 1401

سال جاری، خشک ترین سال در 47 سال گذشته

سال جاری به علت کمبود بارش ها، سال سختی است و در کل کشور با توجه به شرایط فعلی در 47 سال گذشته، خشک ترین سال را تجربه می کنیم.

24 تیر 1401

افشاگری میرسلیم درباره ساختن هتل 30 طبقه روی ⁧‫گسل‬⁩ در ⁧‫تهران!

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به عوامل و علل فاجعه ⁧‫آبادان را‬⁩ کاملا ضروری خواند و در عین حال تاکید نمود که باید نسبت به اقدامات خلافی نظیر ساختن هتل 30 طبقه روی ⁧‫گسل‬⁩ در ⁧‫تهران‬⁩ هوشیار بود.

21 تیر 1401

عقب گرد قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس

قیمت نفت اوایل معاملات روز پنجشنبه بازار آسیا با انتظار سرمایه گذاران برای تصویب افزایش فراوری در نشست فراوریکنندگان اوپک پلاس، حدود سه دلار در هر بشکه سقوط کرد.

19 تیر 1401

بازه قیمتی خودرو های وارداتی اعلام شد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: رنج قیمت خودرو های وارداتی بین 700 تا یک میلیارد و 500 خواهد بود. یعنی عملا این خودرو ها رقیب خودرو های چینی در بازار می شوند. ولی آن طور که گفته شده خودرو های شاسی هیچ کدام وارد نخواهند شد.

8 تیر 1401

امروز منتظر طرح فروش ایران خودرو نباشید

با توجه به اینکه طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمان تعیین شدن سازوکار سامانه یکپارچه، فروش خودرو به هر نحو ممنوع اعلام شده است، این هفته طرح فروش محصولات ایران خودرو پس از 19 طرح پیاپی بصورت هفتگی (البته بدون در نظر گرفتن دو هفته ابتدایی فروردین...

3 تیر 1401

خدمات درمان ناباروری باید به نفع مردم اصلاح گردد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت خدمات درمان ناباروری باید به نفع مردم اصلاح گردد و این شرایط باید با نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز و یاری بیمه ها در پوشش بیشتر خدمات، اصلاح گردد.

29 خرداد 1401

گشایش خانه های خلاق و مراکز نوآوری خراسان شمالی، ستاری: مرزهای زیست بوم نوآوری و فناوری را توسعه می دهیم

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، مراکز خلاق، نوآوری و رشد در شهرستان های استان خراسان شمالی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

26 خرداد 1401

نخست وزیر یمن: عملیات آینده علیه ائتلاف سعودی ویرانگر خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در آستانه فرا رسیدن هشتمین سال شروع جنگ یمن سخنانی را در مورد این مسأله عنوان کرد.

25 خرداد 1401

درپشت پرده پروژه TF21 ایران خودرو چی می گذرد؟

اخیرا بود که در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو، پروژه تازه این شرکت به وزیر معرفی گشت. پروژه TF21 ایران خودرو که از مدت ها پیش و بر اساس ساخت محصولی تازه بر روی پلتفرم و ساختار پژو 206 تعریف شده بود، سرانجام در روز نهم فروردین ماه و تعطیلات...

24 خرداد 1401

بازدید وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان شوش

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان از ستاد اسکان میهمانان نوروزی شهرستان شوش بازدید کرد.

23 خرداد 1401
تعداد: (271)