ونزوئلایی ها از این دو محصول ایران خودرو استقبال کردند ، وزیر حمل و نقل ونزوئلا : شرکت های قطعه ساز ایرانی هم بیایند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید 30 هزار و 200 دستگاه محصولات تارا و دناپلاس به وسیله مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا اطلاع داد.

ونزوئلایی ها از این دو محصول ایران خودرو استقبال کردند ، وزیر حمل و نقل ونزوئلا : شرکت های قطعه ساز ایرانی هم بیایند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از ایران خودرو، در نشستی که با حضور معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو، وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا و نمایندگان وزارت دفاع و وزارت امور خارجه ایران، مدیرعامل شرکت سایپا، رئیس هیئت مدیره شرکت تراکتورسازی و رئیس هیئت مدیره صنایع ریخته گری تاکستان برگزار گردید، تفاهم نامه های مربوط به توسعه همکاری های میان خودروسازان داخلی و کشور ونزوئلا، به امضا رسید.

در این جلسه، رامون ولاسکز، وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا، با اشاره به برگزاری پیروز فستیوال فروش خودروهای ایرانی در حاشیه نمایشگاه فناوری ایران- ونزوئلا، از استقبال مردم این کشور از محصولات ایرانی اطلاع داد و گفت: پیشنهاد می گردد تا یک ماه آینده، هزار دستگاه خودرو از هر خودروساز به کشور ونزوئلا و تا پیش از انتهای امسال شمسی نیز دست کم دوهزار دستگاه خودروی دیگر از هر خودروساز به این کشور صادر گردد.

وی با بیان این که بازار ونزوئلا می تواند مرکزی برای صادرات محصولات ایرانی به بازارهای کشورهای اطراف ونزوئلا باشد، ضمن درخواست راه اندازی هرچه سریع تر شرکت ونیران اتو و نیز فعال شدن شرکت های قطعه ساز ایرانی در جهت توسعه صنعت خودروسازی در آن کشور، گفت: در حوزه خدمات پس از فروش نیز ارسال قطعات یدکی، آموزش پرسنل و ارایه خدمات مناسب، از درخواست های جدی ونزوئلاست.

آمادگی ایران خودرو برای صادرات به ونزوئلا

امیرعباس فرنودی، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو نیز مراتب آمادگی این خودروساز جهت تامین حداکثری خواسته های طرف ونزوئلایی را اظهار داشت.

هم چنین، محمدرضا فلسفی، رییس اداره صادرات ریخته گری و رییس هیات مدیره صنایع ریخته گری تاکستان نیز، ضمن ارایه توانمندی های قطعه سازی گروه، بر آمادگی شرکت ایران خودرو جهت شروع همکاری های قطعه سازی تاکید نمود و به این ترتیب، مقرر شد در اولین فرصت زمینه حضور تیم صادرات قطعات ریخته گری شرکت ایران خودرو در کشور ونزوئلا برای انجام مذاکرات فی مابین فراهم گردد.

لازم به ذکر است، در انتهای این نشست مشترک که در شرکت ساپیا برگزار گردید، تفاهم نامه توسعه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و تراکتورسازی با کشور ونزوئلا به امضا رسید.

  • صعود قیمت ها در بازار خودرو | تیبا، پراید، دنا، کوییک، تارا و انواع پژو چند؟

منبع: همشهری آنلاین

به "ونزوئلایی ها از این دو محصول ایران خودرو استقبال کردند ، وزیر حمل و نقل ونزوئلا : شرکت های قطعه ساز ایرانی هم بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلایی ها از این دو محصول ایران خودرو استقبال کردند ، وزیر حمل و نقل ونزوئلا : شرکت های قطعه ساز ایرانی هم بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید