اخبار مجلس

افشاگری میرسلیم درباره ساختن هتل 30 طبقه روی ⁧‫گسل‬⁩ در ⁧‫تهران!

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به عوامل و علل فاجعه ⁧‫آبادان را‬⁩ کاملا ضروری خواند و در عین حال تاکید نمود که باید نسبت به اقدامات خلافی نظیر ساختن هتل 30 طبقه روی ⁧‫گسل‬⁩ در ⁧‫تهران‬⁩ هوشیار بود.

21 تیر 1401

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1400

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امروز 20 آذرماه به خاتمه می رسد.

10 خرداد 1401

ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 فعال خواهد ماند

کاخ سفید از ناسا خواسته تا فعالیت خود را در ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2030 ادامه دهد، با این حساب شش سال دیگر به عمر این ایستگاه اضافه خواهد شد.

2 خرداد 1401

اگر دولت بار اقتصادی را بپذیرد، لایحه رتبه بندی تصویب می گردد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه ایراد عمده شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان در مورد بار اقتصادی است، گفت اگر دولت بار اقتصادی لایحه رتبه بندی را بپذیرد، لایحه تصویب می گردد، در غیر این صورت لایحه تصویب نخواهد...

8 اسفند 1400

تشریح اقدامات مدیریت شهری برای کنترل الگوی مصرف آب در مرکز

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اقدامات مدیریت شهری برای کنترل الگوی مصرف آب در مرکز را تشریح کرد.

2 مرداد 1400

وداع کاسپین با خلیج گرگان ، عملیات نجات 500 میلیارد آب می خورد

خبرنگاران/گلستان خلیج گرگان و تالاب میانکاله، همانند تالاب انزلی و تالاب آق آستارا در خطر نابودی واقع شده است و اگر اقدامی عاجل برای نجات آن انجام نشود، باید با آن هم وداع کنیم.

22 تیر 1400

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از مهر ماه، کرونای ایرانی هم آمد؟

خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره واکسیناسیون کادر آموزشی در تابستان گفت: برنامه داریم تا مدارس و دانشگاه ها از مهر ماه بازگشایی شوند.

28 خرداد 1400

خبرنگاران 404 دوربین، ترافیک شیراز را نظاره گر است

شیراز-خبرنگاران-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: دوربین های نظارت ترافیک در شیراز از 404 دستگاه است که شامل دوربین های سامانه ثبت تخلف نیز می شود.

1 خرداد 1400

خبرنگاران نماینده مجلس: نباید رفاه و آرامش مردم فدای خطای قانونگذاری ما گردد

تهران - خبرنگاران - نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی تاکید کردکه قانونگذاری شروع فرایند اداره کشور به سمت حکمرانی مطلوب است و نباید رفاه و آرامش مردم فدای خطای قانونگذاری ما گردد.

25 اردیبهشت 1400

حقوق سربازان در سال 1400 افزایش قابل توجه ای خواهد داشت

خبرگزاری خبرنگاران- سردار سپهر گفت: در بودجه 1400، تبصره ای در خصوص افزایش حقوق سربازان دیده شده که پس از تصویب شورای نگهبان و بر اساس منابع موجود در دولت، میزان آن را اعلام خواهیم کرد؛ اما افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

29 فروردین 1400

غوغای کرونا در انگلیس،تکمیل ظرفیت بیمارستان های پایتخت تا دو هفته دیگر

با افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در انگلیس، مقامات بهداشتی این کشور پیش بینی نموده اند که ظرفیت بیمارستان های پایتخت تا دو هفته دیگر تکمیل گردد.

25 بهمن 1399

خبرنگاران نماینده مجلس: 12 درخواست مردم خراسان جنوبی تقدیم وزیر بهداشت شد

بیرجند - خبرنگاران - رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 درخواست مردم استان را خدمت وزیر بهداشت تقدیم کردم که یکی از آنها تخصیص اعتبار به بیمارستان خوسف است.

18 دی 1399

خبرنگاران ادب تان که هویدا بود، ولایتپذیری تان هم آشکار شد

تهران- خبرنگاران- معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به توهین یک نماینده مجلس گفت: ادبتان که هویدا بود، قانونمداری و ولایت پذیری تان هم آشکار شد.

12 دی 1399

قرارداد بیت استریم با ایجاد رقابت سالم, درآمد مخابرات را افزایش میدهد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: قرارداد بیت استریم با ایجاد یک رقابت سالم در حوزه بازار ICT موجب افزایش درآمد شرکت خواهد شد.

6 دی 1399

سامانی: حل مسائل اقتصادی شهرداری ها مستلزم تصویب لایحه دولت است

سخنگوی وزارت کشور ضمن اعلام خبر درخواست وزارت کشور از مجلس برای مشخص تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها گفت:حل مسائل اقتصادی شهرداری ها مستلزم تصویب لایحه دولت است.

3 آذر 1399

رییس مجلس افغانستان خواهان احضار سفیر پاکستان شد

رییس مجلس بزرگان افغانستان ضمن محکوم کردن حملات نظامیان پاکستانی به شهرهای سپین بولدک ولایت قندهار و مومند دره ولایت ننگرهار، خواهان احضار سفیر پاکستان از سوی وزارت امور خارجه این کشور شد.

30 مهر 1399

اعلام آخرین جزئیات برنامه های دولت برای معاملات سهام ETF در بورس

خبرنگاران: مسوولان سازمان بورس می گویند یونیت های نخستین صندوق سرمایه گذاری دولتی تا 2 هفته دیگر، پس از ثبت اطلاعات تمام سرمایه گذاران در سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار قابل معامله می شوند.

27 مرداد 1399

خبرنگاران نماینده اهواز: حل مسائل خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس پیگیری می شود

اهواز- خبرنگاران- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به سفر امروز جمعی از نمایندگان مجلس از دیگر استان ها برای بررسی مسائل خوزستان گفت: از ظرفیت مجلس یازدهم برای پیگیری مسائل استان خوزستان و شهرستان اهواز استفاده خواهیم کرد.

14 مرداد 1399

جلسه علنی مجلس آغاز شد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرد.

3 مرداد 1399

خبرنگاران 200 پرونده تخلف بهداشتی در خراسان رضوی تشکیل شد

مشهد- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: از اوایل اسفند تا به امروز چهار هزار و 830 بازرسی از واحدهای مختلف حوزه غذا و دارو انجام شد که بر اساس آن 200 پرونده با 53 میلیارد ریال تخلف تشکیل شد.

10 خرداد 1399
تعداد: (39)