سریال و پخش خانگی

مقایسه 15 لوکیشن سریال گیم آو ترونز در خود سریال و در دنیای واقعی

فصل 4 - آن جایی که اژدهای دنریس تارگرین به یک بز بیچاره حمله می نماید:

19 آذر 1401

سریال 1899 یک سریال رازآلود و پرکشش بی نظیر است

تعداد سریال های تلویزیونی تازه آنقدر زیاد شده که دیگر برای آنالیز دقیق هر کدام یا معین اینکه کدام ارزش وقت گذاشتن دارند، باید یک سایت مجزا درست کرد ولی اگر در این میان بیشتر سریال های به نوعی سیاهی لشکر هستند. ما با تماشا خلاصه داستان آنها و تریلرشان...

29 آبان 1401

سازندگان فیلم سونیک در حال کار روی یک فیلم پک من هستند

در این مدت ما شاهد ساخت فیلم های زیادی از بازی های ویدئویی هستیم. حال نوبت به شخصیت دوست داشتنی دنیای بازی های ویدئویی یعنی پک من (Pac Man) رسیده است. این فیلم قرار است از طریق چاک ویلیامز (Chuck Williams) ساخته شود. کسی که مسئول ساخت مجموعه پیروز سونیک بود.

20 مرداد 1401

هر آنچه از فیلم شیفت روز و اکران، بازیگران و فیلم های مرتبط با آن می دانیم

جی جی پری که به خاطر بدلکاری در فیلم هایی مانند جان ویک فصل دوم و سریع و خشمگین شناخته شده، اولین فعالیت خود در عرصه کارگردانی را با فیلمی در ژانر خون آشامی تحت عنوان شیفت روز آغاز خواهد کرد. فیلم نامه این فیلم از طریق نویسنده اصلی ارتش مردگان نتفلیکس،...

5 مرداد 1401

چرا با وجود عالی بودن سریال خانم مارول کسی آن را تماشا نمی کند؟

سریال تازه دیزنی پلاس، خانم مارول با نقدهای مثبتی روبرو شد. پس چرا تعداد کمی از مردم آن را تماشا می کنند؟ سریالی که شخصیت کامالا خان را به دنیای سینمایی مارول معرفی می کند، در حال حاضر در سایت راتن تومیتوز امتیازی 98 درصدی دارد، که آن را به برنامه ای دارای...

2 مرداد 1401

تبلیغات گرافیکی ساده و هوشمندانه ای که مرور آنها دلپذیر است

تبلیغ اگر تبلیغ باشد، مایه عذاب بیننده نمی گردد و بیننده به جای آنکه صفحات این تبلیغ ها را در نشریات به سرعت ورق بزند یا در حین تماشا یک برنامه تلویزیونی، مدام منتتظر تمام شدن تبلیغ باشد، به آنها دقت می نماید و از زیبایی و کنایه موجود در آنها لذت می برد.

29 تیر 1401

10 فیلم تماشایی درباره خوشبختی؛ از انیمیشن پیکسار تا فیلم های کلاسیک

فیلم هایی که داستانی مملو از احساسات خوب دارند، در طول تاریخ سینما به وفور یافت می شوند و همه ما می دانیم که داشتن یک پایان خوب، تا حدی تضمین کننده حضور فیلم ها در باکس آفیس است. رامکام ها و موزیکال ها و کمدی ها و فیلم های فانتزی بسیاری با موضوع برآورده...

16 اسفند 1400

لباس بی نظیر همسر اول ابوالفضل پورعرب ، آناهیتا نعمتی کیست ؟!

خبرنگاران:عکسی که آنا نعمتی بازیگر و همسر سابق ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی منتشر کرد.

9 بهمن 1400

اعترافات امیر جعفری به دروغگویی های بازیگران ! ، من میلیاردرم !

خبرنگاران : ویدیوی جنجالی امیر جعفری بازیگر مرد که می گوید همه بازیگرا پول پرست هستند و دروغ می گویند که پول دوست ندارند را ببینید.

21 شهریور 1400

رقابت ستاره های زن سینما در نقش همسران سلطه گر

نقش آفرینی آزاده صمدی و رعنا آزادی ور در سریال می خواهم زنده بمانم و زخمِ کاری، چه ویژگی هایی دارد؟

19 مرداد 1400

راز ماندگاری سریال روزی روزگاری از زبان بازیگر حسام بیگ

خبرآنلاین/ محمود پاک نیت اعتقاد دارد وقتی یک سریال خوب از کار درمی آید که دست اندرکاران آن، از کار لذت ببرند و این را به تماشاگران هم انتقال دهند؛ این بازیگر، رمز موفقیت روزی روزگاری را در همین ویژگی می داند.

14 مرداد 1400

خوانندگانی که قرار بود جلوی دوربین فیلم سینمایی بروند

فیلم نیوز/ این روزها خواننده های مختلفی علاوه بر خوانندگی پا به عرصه بازیگری گذاشته اند. از فرزاد فرزین و سیروان خسروی تا امیر مقاره که تازه ترین خواننده ای است که جلوی دوربین یک سریال رفته است.

7 تیر 1400

ادامه جنجال گاندو؛ درخواست وزارت خارجه از سازندگان سریال

سخنگوی وزارت خارجه به تندی از سریال گاندو انتقاد کرد و ضمن رد هر گونه فشار به صداوسیما برا توقف آن از عوامل سریال آن مستندات خود را درباره ادعاهای جاسوسی سریال به دادگاه ارائه نمایند.

2 اردیبهشت 1400

خبرنگاران برترین های سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان معرفی شدند

سمنان- خبرنگاران- سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با معرفی برگزیدگان و با حضور مسوولان عصر دوشنبه به کار خود سرانجام داد.

25 مرداد 1399

درباره سریال ماه رمضانی پدرپسری

کارگردان پدرپسری در آستانه پخش این مجموعه درباره دشواری های ساخت سریال ماه رمضانی در شرایط حاضر، شرح داد: در اوج کرونا کار کردیم و استرس زیادی هم داشت اما همه عوامل دوست داشتند کار به پخش برسد.

2 تیر 1399

در خصوص انواع بلیط هواپیما چه می دانیم؟

قبل از آغاز سفر بهترین کار آن است که علاوه بر کسب اطلاعات مقصد، ایرلاین ها در خصوص نحوه خرید بلیت هم دانستنی های لازم را بدانیم.

6 خرداد 1399

یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن

فیلم بلند انتها رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی در ابتدای فروردین به صورت اینترنتی و رایگان اکران می گردد.

18 اردیبهشت 1399

18 مکان واقعی که دیزنی از آن ها الهام گرفته است

دنیا خیالی دیزنی گستره ای است شگفت انگیز، دنیایی که روزگاری در قالب انیمیشن های دو بعدی اولیه پا به عرصه وجود گذاشت و امروز به لطف فناوری های مدرن، نزدیکی بیشتری به واقعیت پیدا نموده است. افسانه هایی مسحور کننده که در قلعه های سر به فلک کشیده، جنگل های...

9 فروردین 1399

تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی بازیگر فیلم سینمایی رد خون

تصویری کمتردیده شده از دوران کودکی محسن کیایی بازیگر معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می کنید.

8 دی 1398

مدیران و سینماگران باید جان تازه ای در کالبد سینمای مشهد بدمند

رئیس انجمن سینمای جوان مشهد گفت: هم مدیران و هم سینماگران باید دست در دست هم دهند و جان تازه ای در کالبد سینمای شهر مشهد بدمند.

4 آذر 1398
تعداد: (24)