اعترافات امیر جعفری به دروغگویی های بازیگران ! ، من میلیاردرم !

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، خبرنگاران : ویدیوی جنجالی امیر جعفری بازیگر مرد که می گوید همه بازیگرا پول پرست هستند و دروغ می گویند که پول دوست ندارند را ببینید.

اعترافات امیر جعفری به دروغگویی های بازیگران ! ، من میلیاردرم !

امیر جعفری از بازیگران سوپراستار ایرانی است. در یک مصاحبه امیر جعفری نظرش را درباره پول اعلام کرد و امیر جعفری به وضوح گفت که پول دوست دارد. امیر جعفری در ادامه اضافه نمود هر بازیگری که می گوید پول برایش مهم نیست بیاید و مجانی بازی کند. بعلاوه امیر جعفری با داشتن خانه و ماشین و فرزند سالم خود را پوادار دانست.

صحبت های جالب و بی پروای امیر جعفری بازیگر مرد سینما و تلویزیون درباره مهم بودن پول برای بازیگران را ببینید.

امیر جعفری بازیگران را پول دوست دانست

یکی از جنجالی ترین مصاحبه های امیر جعفری مربوط به حمایت او از آقازاده های دولتی است که از پولدار بودن آنها حمایت کرد. البته امیر جعفری بعدا حرف های خود را تکذیب کرد و گفت که منظورم آنهایی که با رانت به مقام می رسند نیست.

امیر جعفری با چه فیلمی وارد بازیگری شد؟

امیر جعفری همسر ریما رامین فر است که یکی از مشهورترین بازیگران زن تلویزیون است که با سریال مرکز به معروفیت زیادی دست یافته است. امیر جعفری در شهریور 1353 در تهران به جهان آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. وی بازیگری در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 شروع کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "اعترافات امیر جعفری به دروغگویی های بازیگران ! ، من میلیاردرم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات امیر جعفری به دروغگویی های بازیگران ! ، من میلیاردرم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید