تکواندو

پومسه روهای سمنانی در مسابقات هانمادانگ کشور مقام آوری کردند

دبیر هیات تکواندو شهرستان سمنان گفت: مدال نقره و مدال برنز تیمی به وسیله ورزشکاران اعزامی در مسابقات کشوری هانمادانگ کسب شد.

23 مرداد 1401

ناکامی تکواندو کاران قم در مسابقات آزاد آسیا

خبرنگاران/قم تکواندوکاران قم بدون کسب مدال به کار خود در رقابت های بین المللی آزاد آسیا خاتمه دادند.

6 آذر 1400

خبرنگاران شانس المپیکی شدن کاپیتان تیم ملی تکواندو افزایش یافت

تهران- خبرنگاران- شانس المپیکی شدن کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران با محرومیت قطعی روسیه از حضور در المپیک توکیو افزایش یافت.

5 بهمن 1399

لغو رقابتهای انتخابی بحث اصلی جلسه مربیان تکواندو با رئیس

به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود بعد از تعطیلات نوروز کادر فنی تیم های ملی در جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برنامه های آینده خود را در اختیار رئیس فدراسیون قرار داده و در این خصوص بحث و گفتگو نمایند، این جلسه با دو هفته تأخیر و به صورت حضوری برگزار...

23 خرداد 1399

احتمال لغو المپیک توکیو به خاطر ویروس کرونا

یکی از اعضای ارشد کمیته بین المللی المپیک حالا می گوید در صورتیکه ویروس کرونا کنترل نشده و شیوع آن برای بازی های المپیک خطرناک تشخیص داده شود احتمال دارد بازی های المپیک توکیو به کلی لغو شود و احتمال لغو بازی ها بیشتر از تعویق آن است. بازی های المپیک...

23 فروردین 1399

11 تکواندوکار در اردوی تیم ملی تکواندو زنان باقی ماندند

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان، روز گذشته (شنبه - 28 دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در انتها 11 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

16 اسفند 1398

عبداللهی: به کسب سهمیه مردانی و حسینی امیدوار هستیم، ملی پوشان برای کسب موفقیت انگیره خوبی دارند

مربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به تلاش ها و زحمات بچه ها و پتانسیل میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به کسب سهمیه المپیک آنها امیدوار هستیم.

29 دی 1398

تکواندوکار سابق ایران پس از قبول تابعیت صربستان: ماجرای من با بقیه فرق دارد

خوشحالم که با افتخار آفرینی در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی توانستم سهم اندکی در نشاندن لبخند بر لبان مردم کشورم داشته باشم. روزهایی خوبی در ایران داشتم و همواره قلبم برای کشورم می تپد.

6 دی 1398

رضایی: به زهرا نعمتی گفته ایم تکلیفش را تعیین کند، هدف ما حضور در بین 10 کشور برتر پارالمپیک توکیو است

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: به زهرا نعمتی گفته ایم که تکلیفش را معین کند، او توانمند است، اما باید تمرکزش را روی یک چیز بگذارد.

21 مرداد 1398

سلطانی فر: دو سال سخت پیش روی ورزش است، 700 طرح نیمه تمام افتتاح شد

وزیر ورزش و جوانان از افتتتاح بیش از 700 طرح نیمه تمام ورزشی اطلاع داد و گفت: طبق هدف گذاری ای که نموده بودیم انتظار داشتیم 500 طرح نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم در حالی که امروز از مرز 700 طرح گذشته ایم.

7 مرداد 1398

رحیمی: قوانین مسابقات در المپیک جوانان منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است

رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان گفت: قوانین المپیک جوانان که طی یک کتابچه از مدت ها قبل در اختیار فدراسیون ها قرار گرفته صراحتا اعلام نموده که قوانین المپیک جوانان همه منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است.

28 بهمن 1397