سلطانی فر: دو سال سخت پیش روی ورزش است، 700 طرح نیمه تمام افتتاح شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، وزیر ورزش و جوانان از افتتتاح بیش از 700 طرح نیمه تمام ورزشی اطلاع داد و گفت: طبق هدف گذاری ای که نموده بودیم انتظار داشتیم 500 طرح نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم در حالی که امروز از مرز 700 طرح گذشته ایم.

سلطانی فر: دو سال سخت پیش روی ورزش است، 700 طرح نیمه تمام افتتاح شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مسعود سلطانی فر امشب (شنبه) و در آیین تجلیل از مدال آوران سال 97 گریزی به موفقیت های ورزشی ایران در سالی که گذشت زد و گفت: سال 97 سال پربار و موفقیت آمیزی برای ورزش ایران در عرصه جام جهانی، رویدادهای آسیایی و پاراآسیایی و جام ملت های آسیا بود.

وی اضافه کرد: یکی از این موفقیت ها کسب مقام سومی ایران در پاراآسیایی جاکارتا برای نخستین بار و همچنین کسب رتبه هفتم جوانان در المپیک آرژانتین بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما توانستیم بعد از مدت ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و استقلال به این رویداد راه یابند که در نهایت پرسپولیس توانست تا فینال پیش برود. همچنین در رشته های وزنه برداری، فوتسال، والیبال، تکواندو، ووشو و دیگر رشته ها نتایج استثنایی کسب کنیم و امیدواریم این موفقیت ها استمرار یابد.

سلطانی فر سال جاری و سال آینده را برای ورزش ایران سال بسیار سختی توصیف کرد و گفت: سال جاری در سال کسب سهمیه به سر می بریم و شرط حضور ما در المپیک 2020 حضور در رویدادهای کسب سهمیه است. امیدواریم ورزشکاران و قهرمانان بتوانند نتایج متفاوت تری نسبت به دوره های گذشته در توکیو کسب نمایند تا این موفقیت ها استمرار یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: دو سال سخت پیش روی ورزش است، 700 طرح نیمه تمام افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: دو سال سخت پیش روی ورزش است، 700 طرح نیمه تمام افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید