رحیمی: قوانین مسابقات در المپیک جوانان منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان گفت: قوانین المپیک جوانان که طی یک کتابچه از مدت ها قبل در اختیار فدراسیون ها قرار گرفته صراحتا اعلام نموده که قوانین المپیک جوانان همه منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است.

رحیمی: قوانین مسابقات در المپیک جوانان منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در خصوص کسب دو مدال طلا توسط تکواندوکاران در المپیک جوانان در آرژانتین، گفت: پیش بینی ما این بود که در تکواندو، کاراته، کشتی و وزنه برداری شانس بیشتری برای کسب مدال داریم و خدا را شکر روز گذشته دو مدال طلا در تکواندو بدست آوردیم و در بین 10 کشور بالای جدول قرار گرفتیم. این درحالیست که تاکنون 60 کشور در این مسابقات به مدال رسیدند.

وی در ادامه اضافه نمود: امروز در دو وزن تکواندو نماینده داریم و تیراندازان مان نیز در خط شلیک قرار می گیرند. امیدواریم امروز هم به مدال برسیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان یادآور شد: همانطور که قبلا که گفته ام در تیراندازی و سوارکاری برای کسب مدال بدون شانس نیستیم، سوارکاری به مدال برنز نزدیک شد و با اختلاف بسیار کم از رسیدن به مدال بازماند.

وی همچنین در خصوص بیانیه شب گذشته فدراسیون جودو یادآور شد: ما این موضوع را آنالیز کردیم، در قوانین المپیک جوانان که طی یک کتابچه از مدت ها قبل برای ما ارسال و در اختیار فدراسیون ها قرار گرفته است، دیدیم صراحتا اعلام شده که قوانین المپیک جوانان همه منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رحیمی: قوانین مسابقات در المپیک جوانان منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: قوانین مسابقات در المپیک جوانان منطبق بر قوانین فدراسیون های جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید