بهداشت دهان و دندان

هر آنچه از فیلم شیفت روز و اکران، بازیگران و فیلم های مرتبط با آن می دانیم

جی جی پری که به خاطر بدلکاری در فیلم هایی مانند جان ویک فصل دوم و سریع و خشمگین شناخته شده، اولین فعالیت خود در عرصه کارگردانی را با فیلمی در ژانر خون آشامی تحت عنوان شیفت روز آغاز خواهد کرد. فیلم نامه این فیلم از طریق نویسنده اصلی ارتش مردگان نتفلیکس،...

5 مرداد 1401

تبلیغات گرافیکی ساده و هوشمندانه ای که مرور آنها دلپذیر است

تبلیغ اگر تبلیغ باشد، مایه عذاب بیننده نمی گردد و بیننده به جای آنکه صفحات این تبلیغ ها را در نشریات به سرعت ورق بزند یا در حین تماشا یک برنامه تلویزیونی، مدام منتتظر تمام شدن تبلیغ باشد، به آنها دقت می نماید و از زیبایی و کنایه موجود در آنها لذت می برد.

29 تیر 1401

اشتباهات کمک های اولیه که می توانند خطرآفرین باشند

تهران (پانا) - در زمان بروز حادثه برای اطرافیان افراد کنترل خود را از دست می دهند و ممکن است در کمک های اولیه با دانش های قبلی خود کارهای اشتباهی را انجام دهند.

28 اردیبهشت 1401

رها سازی یک قلاده رودک در لنگرود

یک قلاده رودک (گورکن) پس از نجات و زنده گیری از تله سیمی در اراضی جلگه ای بخش اطاقور لنگرود رها سازی شد.

7 بهمن 1400

معرفی روش های موثر برای سفید کردن دندان در منزل

دندانهای زرد معمولاً نشانه مشکل سلامتی نیستند اما یک دندانپزشک می تواند از بین رفتن مینا و پوسیدگی دندان را بررسی کند. داروهای طبیعی می توانند به افراد در سفیدتر کردن دندانهای خود در خانه کمک کنند. یک دندانپزشک همچنین می تواند سفید کننده دندان های...

26 آبان 1400

سفید کردن دندان با خوردن 4 خوراکی طبیعی

می توانم به شما بگویم که با قطع مصرف قهوه، چای یا مواد غذایی پُر از شکر می توانید دندان های سالم تر و بهتری داشته باشید؛ اما این فقط نیمی از راه چاره است. در کنار مسواک زدن صحیح، استفاده از نخ دندان و دهان شویه (روزی 2 بار)، انتخاب مواد غذایی مناسب می...

15 آبان 1400

10 ترس رایج در میان انسان ها

یکی از رایج ترین فویباها در میان بسیاری از مردم، ترس از مار است که به احتمال زیاد ریشه بی تکاملی دارد. در گذشته های دور تشخیص دادن مارها و عنکبوت ها برای بقای انسان، نقشی حیاتی داشته است. توانایی تشخیص مارها در یک چشم بر هم زدن یکی از رفتارهای تکاملی...

13 مهر 1400

اعلام زمان ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

زمان ثبت نام پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور (مرحله نظری) معین شد.

5 مرداد 1400

این عادت های غلط دندان های شما را زرد می نماید

طبق نظر سنجی های انجمن دندانپزشکی آمریکا، بیش از 73 درصد شهروندان این کشور بر این باورند که دندانهای زرد باعث کاهش اعتماد به نفس آنها شده است.

30 فروردین 1400

جزئیات 4 آزمون وزارت بهداشت اعلام شد ، ثبت نام بیش از 19 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: تا امروز هفتم اسفندماه، 19 هزار و 975 نفر ثبت نام کردند. آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 گروه پزشکی در روز های 26 و 27 تیرماه سال 1399 برگزار خواهد شد.

23 فروردین 1399

سوزن دوزی؛ معجزه دست زنان بلوچ

سوزن دوزی یکی از صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان است که بیشتر میان بلوچ ها رونق دارد. به سوزن دوزی در اصطلاح محلی سُوچِن دوزی هم گفته می گردد.

16 اسفند 1398

فوت و فن های سفر اربعین با بچه ها

سفر پیاده روی اربعین نزدیک است و مادران زیادی هستند که امسال تصمیم دارند با فرزندانشان راهی این سفر پرماجرا شوند. اگر شما هم قصد دارید با فرزندانتان راهی شوید این گزارش را بخوانید.

16 آبان 1398

کالری بادام هندی خام، بو داده و کره بادام هندی چقدر است؟

بخش عمده کالری بادام هندی به وسیله چربی های غیر اشباع تامین می گردد و زیاده روی در مصرف آن باعث اضافه وزن خواهد شد. هر 100 گرم بادام هندی خام 553 کالری دارد، اما میزان کالری بادام هندی بوداده و کره بادام هندی متفاوت است.

21 مرداد 1398

موادهوشمند حاصل از دندان ماهی مرکب جایگزینی برای مواد پلاستیکی

محققان به تازگی پیروز به کشف موادی از دندان های ماهی مرکب شدند که می توان از آن به عنوان جایگزینی برای مواد پلاستیکی استفاده کرد.

1 تیر 1398