گوشی گلکسی S21 Ultra با S Pen عرضه می گردد؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، Ice Universe که یکی از مشهورترین منابع اطلاعات مربوط به گوشی های سامسونگ، تأیید می نماید که گلکسی S21 Ultra آینده قلم S Pen را شامل می گردد.

گوشی گلکسی S21 Ultra با S Pen عرضه می گردد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گزارش های قبلی نیز حاکی از آن بود که S Pen به S21 Ultra آینده راه پیدا می نماید و به زودی صفحه نمایش تاشو نسل بعدی با دوام کافی برای کار با قلم های سامسونگ، سری گلکسی نوت با سری Z Fold جایگزین خواهد شد.

ما شباهت های بیشتری بین نسل های گذشته سری گلکسی S و نوت با S20 Ulta و نوت 20 Ultra با مشخصات کلیدی مشابه را شاهدیم و انتظار می رود سری S21 از تاریخ 14 ژانویه (24 دی ماه) شروع به کار کند که اولین سری است. جدیدترین اطلاعات فاش شده از S21 Ultra نشان می دهد که ما شاهد نمایشگر LTPO AMOLED هستیم که قادر به ارائه رزولوشن 1440p در 120 هرتز است. همچنین انتظار می رود S21 ultra با سنسور جدید سامسونگ 108MP HM3 ارائه گردد که 12 ٪ حساس به نور باشد.

بعضی حدس ها مبنی بر اینکه گوشی های جدید S21 ممکن است بدون شارژر مانند سری آیفون 12 عرضه شوند وجود دارد، در حالی که شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ هدفون های TWS همراه با Galaxy Buds Beyond را بسته بندی خواهد نمود.

منبع: انتخاب

به "گوشی گلکسی S21 Ultra با S Pen عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی S21 Ultra با S Pen عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید