سفید کردن دندان ها بدون احتیاج به دندانپزشک، با 7 فرمول طبیعی دندان هایتان مثل مروارید می درخشد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، بسیاری از افراد از زردی دندان هایشان گلایه دارند، اما یا چند فرمول طبیعی در خانه می توان دندان ها را سفید کرد.

سفید کردن دندان ها بدون احتیاج به دندانپزشک، با 7 فرمول طبیعی دندان هایتان مثل مروارید می درخشد

به گزارش خبرنگار ، امروز فرمول های بسیاری وجود دارد که برای سفید کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد و بعضی از این فرمول ها به مینای دندان ها آسیب وارد می نمایند و بعضی از این آسیب ها برگشت ناپذیر است.

ما به شما چند فرمول طبیعی سفید کردن دندان را معرفی می کنیم که به مینای دندان ها آسیب وارد نمی نماید البته بابد توجه داشته باشید که مصرف بعضی موادغذایی یا نوشیدنی ها در زرد شدن دندان ها موثر هستند.

خوراکی ها و نوشیدنی هایی که دندان هایتان را زرد می نماید

موادغذایی رنگی و میوه هایی چون ذغال اخته و نوشیدنی هایی چون قهوه، چای و نوشابه همه می توانند روی دندان های شما لکه های رنگی و دائمی ایجاد نمایند.

افزون بر این بهداشت بد دهان دندان، مصرف سیگار و الکل و انواع توتون و تنباکو می توانند منجر به زرد شدن دندان ها شوند.

موادغذایی اسیدی، فراورده های لبنی، تخم مرغ، مرکبات، قند و شکر، شیرین نماینده های مصنوعی، نوشابه، شکلات و چیپس، می تواند به مینای دندان آسیب وارد نمایند.

خوراکی های سفید نماینده دندان

مصرف بعضی میوه ها و سبزیجات مانند گلابی، سیب، هویج، خیار، گل کلم، کاهو، کلم بروکلی و اسفناج، به سفیدی دندان ها یاری می نمایند.

سفیدی دندان ها با توت فرنگی و جوش شیرین

کافی است تا توت فرنگی را له و با جوش شیرین ترکیب کنید و به مدت 20 دقیقه روی دندان های خود قرار دهید و این فرمول را هفته یک با 2 بار بهره ببرید تا دندان هایی سفید و درخشان داشته باشید.

ذغال دندان ها را سفید و درخشان می نماید

پودر ذغال چوب فعال را به عنوان خمیر دندان بهره ببرید و آن را با مسواک به دندانهایتان بمالید.

سیب بخورید تا دندان هایی سفید و زیبا داشته باشید

مصرف روزانه چند تکه پاپایا یا روزانه یک عدد سیب به تقویت لثه و سفیدی دندان ها یاری می نماید.

گیاهی دارویی برای سفیدی دندان ها

دو قاشق غذاخوری مریم گلی را در یک فنجان آب جوش بریزید و اجازه دهید سرد گردد و سپس نوشیدنی حاصل را چند دقیقه در دهانتان نگه دارید و پس از چرخاندن در دهانتان آن را خالی کنید، افزون بر این جویدن مریم گلی نیز به سفیدی دندان ها یاری می نماید.

سفیدی دندان ها با فرمول خانگی

پراکسید هیدروژن به سفیدی دندان ها یاری می نمایند کافی است دو قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن را با یک قاشق غذا خوری آب ترکیب کنید و آن را به آرامی روی دندان هایتان بمالید و پس از چند دقیقه با آب فراوان دهانتان را شستشو دهید و توجه کنید که پراکسید هیدروژن را نباید ببلعید.

ترکیبی مفید و موثری برای سفیدی دندان ها

یک قاشق غذاخوری مخمر را با دو قاشق غذاخوری نمک و آب ترکیب و همین حاصل را روی دندان هایتان بمالید و با این ترکیب دندانهایتان را مسواک کنید توجه داشته باشید که نباید این ترکیب را ببلعید.

با جوش شیرین دندان هایتان مثل آینه می درخشد

جوش شیرین به عنوان یک سفید نماینده قوی دندان شناخته می گردد، کافی است تا یک چهارم چای خوری جوش شیرین را به یک فنجان آب اضافه و با آن دندانهایتان را مسواک کنید این فرمول به سفیدی دندان ها یاری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سفید کردن دندان ها بدون احتیاج به دندانپزشک، با 7 فرمول طبیعی دندان هایتان مثل مروارید می درخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفید کردن دندان ها بدون احتیاج به دندانپزشک، با 7 فرمول طبیعی دندان هایتان مثل مروارید می درخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید