بوفون: کونته مربی بزرگی است و در چلسی عالی کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا اطمینان دارد که سرمربی آتزوری در چلسی هم پیروز خواهد بود.

بوفون: کونته مربی بزرگی است و در چلسی عالی کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، جان لوئیجی بوفون در تمجید از سرمربی آتزوری که با خاتمه مسابقات یورو 2016 راهی انگلیس خواهد شد تا راهنمایی چلسی را بر عهده بگیرد، گفت: کونته مربی بزرگی است و اطمینان دارم که در چلسی عالی کار خواهد نمود. تیم تحت ِراهنمایی او در دفاع قوی است و در کارش ثبات دارد. آنتونیو مربی است که ایده های واضح و روشنی دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: کونته می خواهد تیمش در دفاع بدون ریسک بازی کند و از فرصت های به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد. شاید این امری آسان به نظر بیاید، اما او همواره از بازیکنان کوشش بیشتری را می خواهد. از این رو اگر به عنوان بازیکن می خواهید به جایی که می خواهید برسید، باید چیزهایی که کونته خواسته را در زمین عملی کنید.

دروازه بان 38 ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا در بخش خاتمهی صحبت هایش مطرح نمود: کونته شخصیت قوی دارد و رابطه شخصی خیلی خوبش با بازیکنان، او را به آنها نزدیک نموده است که این برای هر تیمی خیلی مهم است. آنتونیو همواره با بازیکنانش زیاد صحبت می نماید و فکر نمی کنم که او در چلسی با مسئله ای روبه رو گردد.

کونته 46 ساله که بین سال های 2011 تا 2014 راهنمایی یوونتوس را بر عهده داشت، این تیم را به سه قهرمانی متوالی در رقابت های سری A ایتالیا رساند و پس از آن سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به وی سپرده شد.

منبع: تسنیم

به "بوفون: کونته مربی بزرگی است و در چلسی عالی کار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: کونته مربی بزرگی است و در چلسی عالی کار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید