خروج حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، احسان حاج صفی کم هیاهو ترین لزیونر ایرانی در اروپاست و به نظر می رسد خیلی بی سر و صدا از تیمش جدا گردد.

خروج حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه ،احسان حاج صفی که در میانه فصل گذشته سوپر لیگ یونان با عقد قرارد 2.5 ساله از تیم پانیونیوس راهی المپیاکوس گردیده بود حالا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

سایت اسپورت اف ام یونان نوشت:احسان حاج صفی از فهرست بازیکنان موردنظر پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی در ترکیب المپیاکوس خارج گردیده و سران این باشگاه می خواهند او را به تیم دیگری بفروشند. با توجه به اینکه حاج صفی فهرست بازیکنان غیر اروپایی المپیاکوس را پر نموده پس از نظر سرمربی پرتغالی،باشگاه المپیاکوس می خواهد او را بفروشد.این باشگاه آتنی پیشنهاد خود برای فروش حاج صفی را در اختیار تیم های مورد علاقه اش قرار داده و انتظار می رود در روزهای آینده از جمع المپیاکوسی ها جدا گردد.

سایت protothema یونان اطلاع داد همچنان که برنامه ریزی گردیده بود گیرمو و حسن دو بازیکن جدید المپیاکوس به لیگ اروپایی المپیاکوس اضافه شدند وبدین ترتیب حاج صفی و مانوس دو بازیکنی هستند که از لیست المپیاکو برای دیدار با برنلی خارج شدند.

المپیاکو در دیدار بعدی خود در لیگ اروپا به مصاف تیم برنلی انگلیس می رود.

منبع: ایران ورزشی

به "خروج حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید