فروش امتیاز نمایش فیلم جدید لیام نیسون در برلیناله

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از ورایتی، فیلم تریلر اکشن پودر سخت با بازی لیام نیسون تقریبا امتیاز پخش خود را در همه مناطق دنیا فروخت و تنها امتیاز نمایش آن در آمریکا در دست صحبت است.

فروش امتیاز نمایش فیلم جدید لیام نیسون در برلیناله

این فیلم که در بازار فیلم برلیناله امتیازهای نمایشش را عرضه نموده بود برای 9 بازار از 12 بازار بزرگ منطقه ای جهان خریدار پیدا کرد و قرارداد بست.

داستان پودر سخت در کوه های راکی می گذرد و کمپانی سازنده آن استودیو کانال ضمن تامین همه بودجه ساخت آن اعلام نموده توزیع آن را در چهار بازار بریتانیا، فرانسه، آلمان و استرالیا-نیوزیلند خودش انجام می دهد.

ایتالیا، اسپانیا، آمریکای لاتین، چین و اسکاندیناوی از جمله بازارهای بزرگی هستند که در برلیناله امتیاز این فیلم را خریداری کردند. بنلوکس، لهستان، اروپای شرقی، یونان، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، اندونزی و سنگاپور دیگر مناطقی هستند که شاهد نمایش این فیلم خواهند بود. در خصوص ژاپن نیز مذاکرات در مرحله نهایی است.

در پودر سخت لیام نیسون در نقش راننده یک برف روب از جامعه کلرادو است که با کشته شدن پسرش توسط اربابان پرقدرت محلی مواد مخدر زندگی اش به خاتمه می رسد. داستان این فیلم توسط فرانک بالدوین نوشته شده و هانس پیتر مولاند آن را کارگردانی می نماید. ساخت این فیلم از ماه آینده در مناطق مختلف کانادا آغاز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فروش امتیاز نمایش فیلم جدید لیام نیسون در برلیناله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش امتیاز نمایش فیلم جدید لیام نیسون در برلیناله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید