تهدید 4 بازیکن به ترک رئال مادرید در صورت بازگشت مورینیو

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، چهار بازیکن اصلی رئال مادرید تهدید کردند در صورتی که آقای خاص به این جمع کهکشانی ها بازگردد، از این تیم جدا خواهند شد.

تهدید 4 بازیکن به ترک رئال مادرید در صورت بازگشت مورینیو

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تداوم فراز و نشیب های رئال مادرید در فصل جاری که منجر به حذف این تیم از رقابت های جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدهای کهکشانی ها به قهرمانی در لالیگا را نیز کمرنگ تر کرد، همچنین صندلی سانتیاگو سولاری را روی نیمکت سفیدپوشان مادریدی متزلزل نموده همه اینها در حالی است که زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به روی نیمکت رئال هم شنیده می گردد.

به همین دلیل نشریه دیلی میل انگلیس گزارش داد؛ سرخیو راموس، مدیران باشگاه رئال مادرید را تهدید نموده در صورتی که مورینیو به عنوان سرمربی جدید کهکشانی ها و جانشین سولای آرژانتینی انتخاب گردد، این باشگاه را ترک خواهد نمود. همچنین مارسلو، گرث بیل و کریم بنزما نیز مخالفت خود را با بازگشت آقای خاص اعلام و عنوان نموده اند در صورت تحقق این اتفاق راهی را که کاپیتان رئال مادرید انتخاب نموده، در پیش خواهند گرفت.

مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید قرار است امروز (دوشنبه) جلسه ای در این باشگاه برگزار نمایند تا در مورد احتمال انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان مادریدی تصمیم گیری نمایند. انتظار می رود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز تصمیم نهایی در این خصوص را بگیرد.

سرخیو راموس در زمانی که مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 راهنمایی رئال مادرید را برعهده داشت، رابطه چندان خوبی با این سرمربی پرتغالی نداشت و بارها با یکدیگر به مشکل خورده بودند. کاپیتان کهکشانی ها در حالی تهدید به ترک رئال مادرید نموده که تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد.

مورینیو 56 ساله از زمان اخراجش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018، راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است. گفته می گردد رئال مادرید میخواهد این سرمربی پرتغالی را با قراردادی سه ساله به ارزش 17 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تهدید 4 بازیکن به ترک رئال مادرید در صورت بازگشت مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید 4 بازیکن به ترک رئال مادرید در صورت بازگشت مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید