مورد عجیب ساری؛ 80 سیگار در روز!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرمربی جدید چلسی اعتیاد شدیدی به سیگار دارد.

مورد عجیب ساری؛ 80 سیگار در روز!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه / مائوریسیو ساری سرمربی جدید چلسی سرنوشت متفاوتی نسبت به مربیان دیگر در ایتالیا دارد. او بیشتر عمر مربیگری خود را در لیگ های سطح پایین ایتالیا گذراند تا این که در 56 سالگی در نهایت مربیگری در سری A را تجربه کرد و حالا به انگلیس آمده تا در یکی از مهمترین باشگاه های جزیره مربیگری کند. او جانشین هموطن خود آنتونیو کونته گردیده که در این باشگاه لندنی روزهای درخشانی را تجربه کررد. با این وجود ساری یک عادت عجیب دارد؛ او اعتیاد شدیدی به سیگار دارد و به طور میانگین در طول روز 80 نخ سیگار می کشد. اگر فرض کنیم که او 16 ساعت در روز بیدار است، به طور میانگین هر ساعت 5 نخ سیگار می کشد.

او در لیگ ایتالیا بارها در کنار زمین سیگار خود را روشن و خاموش می کرد ولی با توجه به قوانین سخت در انگلیس، او نمی تواند در کنار زمین سیگار بکشد. این مربی برای آن که نیکوتین بدن خود را حفظ کند، در جریان دیدار هفته نخست لیگ برتر بین چلسی و هادرزفیلد تاون، سیگار را می جوید.

مسئولان باشگاه چلسی در صدد هستند منطقه ای را در ورزشگاه استمفوردبریج به این مربی اختصاص دهند تا او بتواند آزادانه سیگار بکشد. هر چند با توجه به هشدارهای آتش نشانی، پیدا کردن چنین منطقه ای سخت است ولی برای این که ساری بتواند بهترین عملکرد خود را در چلسی ارائه دهد، ایجاد چنین منطقه ای در اولویت مسئولان چلسی قرار گرفته است.

منبع: iran-varzeshi.com

به "مورد عجیب ساری؛ 80 سیگار در روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب ساری؛ 80 سیگار در روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید