استارتاپ

واکنش های توییتری به انتشار امیدنامه تپسی، سود تپسی کمتر از یک خانه نقلی در تهران!

به گزارش خبرنگاران، امیدنامه شرکت تپسی برای ورود به بورس روز گذشته منتشر شد. انتشار این امیدنامه واکنش های زیادی را در بین اهالی استارتاپی و بورسی توییتر به همراه داشت.

7 اردیبهشت 1401

درخشش ایران در علم و فناوری به روایت یونسکو، رونق شرکت های دانش بنیان وخلاق با وجود تحریم ها

تازه ترین گزارش علم در سال 1400 که خردادماه امسال به وسیله سازمان یونسکو منتشر شد حکایت از رشد قابل توجه اکوسیستم نوآوری ایران در یکسال گذشته دارد.

29 تیر 1400

دوره شتابدهی استارتاپ های حوزه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می گردد

دوره شتابدهی برای استارتاپ ها در حوزه انرژی های تجدیدپذیر هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک و آموزش به وسیله شتاب دهنده هم آوا برگزار می گردد.

25 تیر 1400

این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد

مردم خودروی تسلا را خریداری می نمایند زیرا دارای موتور الکتریکی است و عملکرد بسیار خوبی دارد. چه می گردد اگر بتوانید هواپیمایی را خریداری کنید که بتوانید با آن 100 مایل پرواز کنید، سپس بر زمین فرود بیایید و به یک جلسه کاری بروید و پس از چند ساعت شارژ دوباره...

12 مرداد 1399

تابستان 99، بهترین زمان ورود استارتاپ های پیروز ایرانی به بازار سرمایه

مسعود حمیدزاده، کارشناس ارشد سرمایه گذاری های جسورانه گروه اقتصادی فیروزه در یادداشت اختصاصی خود در وبنا، مبحث هرینه سرمایه (Cost of Capital) را یکی از بزرگترین موانع کارآفرینی و ایجاد ارزش در ایران در شرایط بسته شدن درب های سرمایه خارجی زیر فشار تحریم می...

15 تیر 1399

هکرهای کلاه سفید برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند

هکرهای مدنی در یک واکنش جهانی به شیوع کووید 19 مستقیما وارد همکاری با دولت ها شدند و مقامات دولتی تلاش می کنند با استفاده از ایده های هکری برنامه های جدیدی را برای ردگیری افراد و مناطق آلوده به ویروس اجرا کنند. یکی از فواید بسیار مهم این همکاری افزایش شفافیت...

2 تیر 1399

رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر 28 آبان ماه برگزار می شود

رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر در راستای استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارت آپی 28 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

15 دی 1398

حمایت از فعالیتهای منتهی به ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه گیاهان دارویی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان این که مشکل اصلی کشور در رابطه با گیاهان دارویی، فقدان صنایع تبدیلی است، گفت: از فعالیت هایی که منجر به تأسیس صنایع تبدیلی در زمینه گیاهان دارویی گردد، حمایت می کنیم.

14 خرداد 1398