دوچرخه سواری

تجربه یک روز مجذوب کننده در تهران

اگر اهل عکاسی باشید، شنیدن نام دریاچه به قدری مجذوب کننده هست که بخواهید در اولین فرصت ممکن برای عکاسی و سرگرمی در کنارش برنامه ریزی کنید.

16 تیر 1401

خبرنگاران 404 دوربین، ترافیک شیراز را نظاره گر است

شیراز-خبرنگاران-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: دوربین های نظارت ترافیک در شیراز از 404 دستگاه است که شامل دوربین های سامانه ثبت تخلف نیز می شود.

1 خرداد 1400

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران مشکوک به دوپینگ!

به گزارش خبرنگاران، در جدیدترین به روز رسانی لیست رکابزنان دوپینگی یا مشکوک به دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نام مهدی سهرابی رکابزن باسابقه و کاپیتان تیم جاده کشورمان نیز به چشم می خورد.

22 مرداد 1398

رضایی: به زهرا نعمتی گفته ایم تکلیفش را تعیین کند، هدف ما حضور در بین 10 کشور برتر پارالمپیک توکیو است

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: به زهرا نعمتی گفته ایم که تکلیفش را معین کند، او توانمند است، اما باید تمرکزش را روی یک چیز بگذارد.

21 مرداد 1398

سرانجام خوش روز یازدهم با مدال طلای حدادی و تثبیت صندلی پنجم

به گزارش خبرنگاران، یازدهمین روز از هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه با برگزاری مسابقات مختلف پیگیری شد. در این روز ایران صاحب یک مدال طلا و یک برنز در کوراش شد و احسان حدادی چهارمین مدال طلای خود در بازیهای آسیایی را...

13 آبان 1397

ورزش های تیمی تاثیر بیشتری بر سلامت روان دارند

آنالیز های اخیر نشان داده است که ورزش های تیمی بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه افراد دارند.

5 آبان 1397

با ترین های کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی2018

کاروان ورزشی ایران در حالی با 378 ورزشکار راهی بازی های آسیایی می گردد که برخی از این ورزشکاران رکوردهای قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

14 شهریور 1397