تجربه یک روز مجذوب کننده در تهران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، اگر اهل عکاسی باشید، شنیدن نام دریاچه به قدری مجذوب کننده هست که بخواهید در اولین فرصت ممکن برای عکاسی و سرگرمی در کنارش برنامه ریزی کنید.

تجربه یک روز مجذوب کننده در تهران

امروز به سراغ دریاچه چیتگر تهران یا دریاچه شهدای خلیج فارس می رویم که یکی از متفاوت ترین جاذبه های مرکز است. این مجموعه سرگرمیی بزرگ درست در غرب تهران واقع و آماده است تا با امکانات رفاهی و سرگرمیی کاملش، روزی خاطره انگیز برای شما بسازد. با وبلاگ عینک آفتابی مردانه همراه باشید.

دریاچه چیتگر تهران

امروزه دریاچه وسیع و مصنوعی چیتگر نه تنها یکی از مکان های تماشای تهران محسوب می گردد، بلکه عنوان بزرگ ترین دریاچه مصنوعی کشور را هم از آن خود نموده است.

سرگرمیات دریاچه چیتگر

وقتی دریاچه چیتگر را برای خوشگذرانی انتخاب می کنید دست تان برای سرگرمی باز است. می گردد یک راست به سراغ قایق های بزرگ و کوچک دریاچه بروید و در پهنه آبی مرکز گردش کنید یا به سراغ مرکز خرید شیک و لوکسش یعنی بام لند در شرق دریاچه بروید و پس از خریدی مفصل، دقایقی خوشمزه را در میان رستوران ها و کافه های متنوع آن بگذرانید.

بازی های هیجانی زیپ لاین، پیست پرش در آسمان یا سینمای 6 بعدی و بسیاری دیگر پیش روی شما هستند؛ اما این ها تنها گزینه های شما در دریاچه چیتگر نیستند و زمین های بازی بچه ها، چرخ وفلک و پیست کارتینگ نیز در این مجموعه سرگرمیی به چشم می خورد.

پیاده روی در بخش گذر موج

برای پیاده روی یا دوچرخه سواری توصیه می کنیم به سمت جنوب دریاچه چیتگر و گذر موج بروید. فرقی ندارد روز یا شب را برای پیاده روی در هوای تمیز اطراف دریاچه انتخاب نموده اید، به زودی گذرگاه موج توجه شما را جلب می نماید. معماری این بخش بسیار چشم نواز است و برای ساخت آن از موج آب الهام گرفته اند. اگر شب هنگام را برای پیاده روی انتخاب می کنید، نورپردازی های جهت، از دور و نزدیک قابل توجه هستند.

سرگرمی در ساحل سنگی دریاچه

یکی از بخش های منحصربه فرد و متفاوت این دریاچه، ساحل سنگی چیتگر است. در این ساحل، بر خلاف سایر بخش ها نه تنها از پشت نرده دریاچه را نمی بینید، بلکه می توانید تا نزدیکی آب پیش بروید و اگر هم دل تان خواست قدری آب بازی کنید. اگر خوش شانس باشید، مرغابی ها و اردک های دریاچه هم از کنار شما عبور می نمایند و قدری بیشتر طبیعت را لمس می کنید.

اگر به مکان های سرگرمیی نزدیک تهران علاقه دارید، مطلب تجربه سنگ نوردی در کنار چالوس گردی را بخوانید.

پیک نیک در کنار دریاچه چیتگر تهران

تابستان ها می توانید در کنار فضای سبز دریاچه پیک نیک کنید. البته حواس تان باشد برای انداختن زیرانداز خود، بخشی از سنگفرش ها را انتخاب کنید و بی خیال چمن ها شوید.

نکته: خوب است بدانید که در محوطه مجموعه بام لند امکان پیک نیک و انداختن زیرانداز ندارید. در واقع امکان استفاده از ورودی بام لند را هم ندارید و باید از ورودی های اطراف بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، بدون هزینه در آخرین ماه بهار خوش بگذرانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تجربه یک روز مجذوب کننده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک روز مجذوب کننده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید