4 کالای اساسی مقرون به صرفه شدند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از وفور کالا های اساسی در کشور اطلاع داد و گفت: با توجه به افزایش فراوری، قیمت هر بسته پنیر معمولی 400 گرمی 10 درصد کاهش یافته است و قیمت روغن خوراکی نیز دوباره کاهش 10 تا 15 درصدی داشت.

4 کالای اساسی مقرون به صرفه شدند

به گزارش ایرنا، قاسمعلی حسنی با بیان اینکه اکنون ثبات و کاهش قیمت بعضی کالا های اساسی را داریم، اضافه نمود: پیش از این قیمت هر بسته پنیر معمولی 400 گرمی 40 هزار تومان به فروش می رسید که طی روز های اخیر این مبلغ به 36 هزار تومان کاهش یافته است.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی اظهار کرد: انتظار می رود با کاهش قیمت پنیر سایر اقلام لبنی نیز روند کاهشی به خود بگیرد.

عرضه شکر زیر قیمت مصوب در بازار

حسنی توضیح داد: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر بسته بندی 23 هزار تومان است که شرکت های بسته بندی هر بسته 900 گرمی را نرخ 20 هزار و 500 تا 21 هزار تومان به فروش می رسانند.

وی افزود: البته واردکنندگان شکر خام برای رقابت با یکدیگر و تحویل کالای چند ماه آینده هر کیلوگرم از این محصول را 1000 تومان زیر قیمت به شرکت های تولید و بسته بندی ارائه می دهند.

کاهش مجدد 10 تا 15 درصدی قیمت روغن خوراکی

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: با توجه به رکود بازار به طور مجدد شاهد کاهش 10 تا 15 درصدی بعضی اقلام روغن خوراکی در کشور هستیم.

افت قیمت برنج در پی رکود بازار

حسنی درباره شرایط بازار برنج اضافه نمود: با توجه به ادامه فصل برداشت برنج و روند واردات و رکود بازار قیمت برنج همچنان ثابت به جای مانده و نه تن ها افزایش قیمتی در این محصول نداشته ایم، بلکه ممکن است طی روز های اخیر قیمت این محصول به طور مجدد کاهش یابد.

منبع: فرارو

به "4 کالای اساسی مقرون به صرفه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کالای اساسی مقرون به صرفه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید