گوشی های گلکسی J5 و J5 پرو (2017) به اندروید 9 پای به روزرسانی می شوند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، گوشی های گلکسی J5 وj5 پرو گوش هایی جدید نیستند و در سال 2017 وارد بازار شده اند بنابراین بسیاری از کاربران از به روزرسانی های قدرتمند برای این مدل گوشی ها نا امید شده بودند، با این وجود به نظر می رسد به زودی شاهد به روزرسانی گوشی های مذکور به اندروید 9 پای خواهیم بود.

گوشی های گلکسی J5 و J5 پرو (2017) به اندروید 9 پای به روزرسانی می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر خلاف تصور بسیاری از افراد که تنها توقع دارند گوشی های جدید به روزرسانی شوند، بسیاری از افراد معتقدند گوشی های میان رده و پایین رده نیز نیازمند به روزرسانی هستند. علت این امر نیز تعیین است. گوشی های مذکور ارزانقیمت ترند و در نتیجه مخاطبانی پرشمار دارند که به روزرسانی می خواهند.

این گوشی ها دارای صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED, با 16 میلیون رنگ است. ابعاد این گوشی دارای وضوح حدود 294 پیکسل در هر اینچ است. این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی, تا 128 گیگابایت پشتیبانی می نماید و قابلیت ارتقاء حافظه تا 1.5 گیگابایت را داراست.

دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسلی است و از فوکوس اتوماتیک و فلش LED برخوردار است. نسخه اولیه این گوشی با سیستم عامل اندروید, نسخه 5.1 (لالی پاپ) رونمایی شد و از تراشه پردازنده کوالکام MSM8916 و اسنپدراگون 410 برخوردار است. این گوشی در رنگبندی سفید, مشکی, طلایی رونمایی شد.

منبع: انتخاب

به "گوشی های گلکسی J5 و J5 پرو (2017) به اندروید 9 پای به روزرسانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی J5 و J5 پرو (2017) به اندروید 9 پای به روزرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید