واکنش سرمربی پورتو به روزه داری مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نشست خبری پیش از بازی تیم های پورتو و ویتوریا گیمارش در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال دیروز شنبه برگزار گردید.

واکنش سرمربی پورتو به روزه داری مهدی طارمی

یکی از وبلاگ عینک آفتابی مردانه در این نشست خبری از سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو درباره روزه داری مهدی طارمی و زیدو دو بازیکن مسلمان پورتو تاثیر روزه بر عملکرد این دو بازیکن و بعلاوه احتمال نیمکت نشینی آن ها سئوال کرد.

کونسیسائو در پاسخ تاکید نمود که روزه داری بازیکنانش تاثیری بر آمادگی آن ها نخواهد داشت و این دو بازیکن هم برای بازی کردن 1000 درصد آماده و در دسترس هستند.

وی با بیان اینکه خودش یک کاتولیک است و به اعتقادات دینی و روزه گرفتن اهمیت می دهد، گفت: من همین دیروز ناشتا 20 کیلومتر دویدم، ولی مسئله ای برایم ایجاد نشد و چیزی از دست ندادم.

وی ادامه داد: ما یک بخش پزشکی داریم که برترین متخصص تغذیه دنیا یعنی ویتور هوگو در آن حضور دارد. واضح است که این موضوع مطلع هستیم. قبل از ماه رمضان یک جلسه برای تمام بازیکنان برگزار و همه چیز برنامه ریزی شد.

سرمربی پورتو یادآور شد: به خاطر ماه رمضان نیست که کمتر از طارمی و زیدو استفاده می گردد. آن ها صد درصد نه، هزار درصد آماده و در دسترس هستند، اما این به معنای این نیست که در ملاقات فردا بازی می نمایند. این موضوع دیگری است.

منبع: فرارو

به "واکنش سرمربی پورتو به روزه داری مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی پورتو به روزه داری مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید