اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره بازی های دوستانه، در تلاشیم بهترین بازی های تدارکاتی را داشته باشیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، فدراسیون فوتبال در مورد بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان اطلاعیه ای را صادر کرد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره بازی های دوستانه، در تلاشیم بهترین بازی های تدارکاتی را داشته باشیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه آمده است: مطابق با دستاوردها و کوشش های کسب گردیده توسط سرمربی، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی و با صعود مقتدرانه تیم ملی به جام دنیای، تیم ملی در آن مسابقات توانست بدون پرداخت هرگونه هزینه ای مقابل بهترین تیم های دنیا شامل مراکش، قهرمان آفریقا، پرتغال، قهرمان اروپا و اسپانیا، قهرمان سابق جام دنیای به میدان برود و ضمناً عایدی هم از این مسابقات داشته باشد. همچنین نتایج و نمایش تیم ملی از این مسابقات بزرگ از نظر مردم و مسئولان موفقیت آمیز بود و تیم ملی توانست بهترین نتیجه را در ادوار مختلف جام های دنیای که در آن حضور داشته است، به دست بیاورد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان گردیده است: از سوی دیگر و پس از مسابقات جام دنیای و در برهه کنونی بالغ بر ده ها درخواست رسمی به کشورهای مختلف دنیا برای انجام دیدارهای دوستانه ارسال گردیده که برخی از آنها بدون پاسخ بوده و تعداد محدودی پاسخ دریافت گردیده و بنا بر پاسخ های محدود دریافتی از پیشنهادات در کوشش هستیم بهترین ها را با توجه به منابع مالی بسیار محدود انتخاب و تدارک ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره بازی های دوستانه، در تلاشیم بهترین بازی های تدارکاتی را داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره بازی های دوستانه، در تلاشیم بهترین بازی های تدارکاتی را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید