عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم چمپیونشیپ انگلیس شب گذشته تیم هال سیتی پیروز شد با دو گل برابر سوانسی به فزونی برسد.

عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی

این مسابقه برای طرفداران تیم هال سیتی اهمیت زیادی داشت چرا که مالکیت و مربیگری این تیم دستخوش تغییراتی شده بود.

آجان ایلیجالی ترکیه ای اخیراً مالکیت تیم هال سیتی را بر عهده گرفته و با جذب سرمربی و بازیکنان نو در پی احیای هال سیتی است.

ایلیجالی در یکی از بخش های سرمایه گذاری خود، شوتا آرولادزه را به عنوان سرمربی هال سیتی انتخاب کرد و اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران و تیم فنرباغچه ترکیه را هم به انگلیس آورد.

آروالادزه در حال راهنمایی هال سیتی

آروالادزه در نخستین بازی خود با هال سیتی که در استادیوم خانگی این تیم هم برگزار گردید، توانست سه امتیاز را از سوانسی بگیرد.

علاوه بر این، اللهیار صیادمنش که برای گذراندن تست های پزشکی و عقد قرارداد با هال سیتی در انگلیس به سر می برد، شب گذشته در کنار مالک باشگاه و از روی سکوها، نظاره گر بازی هال سیتی بود.

ایلیجالی در انتها مسابقه هم عکسی دو نفره با صیادمنش در صفحه شخصی خود منتشر کرد که بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه ها بخصوص رسانه های ترکیه ای داشت.

صیادمنش در کنار مالک هال سیتی روی سکوهای استادیوم

آروالادزه در انتها بازی با سوانسی در مورد آخرین شرایط صیادمنش گفت: او معاینات پزشکی را پشت سر گذاشت و احتمالاً دوشنبه به ما ملحق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید