واشنگتن اگزماینر: فشار حداکثری ترامپ علیه ایران رو به فروپاشی است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، یک روزنامه نزدیک به محافظه کاران آمریکایی با اشاره به عدم موفقیت دولت ترامپ در توقیف نفتکش ایرانی نوشته سیاست فشار حداکثری دولت او علیه ایران رو به فروپاشی است.

واشنگتن اگزماینر: فشار حداکثری ترامپ علیه ایران رو به فروپاشی است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک آفتابی مردانه، یک روزنامه آمریکایی بعد از اقدام دونالد ترامپ در عزل جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نوشته فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران روند فروپاشی را شروع نموده است.

این روزنامه محافظه کار آمریکایی نوشته اخراج جان بولتون شکاف های رو به ازدیاد در سیاست خارجی ترامپ را پر نخواهد کرد.

واشنگتن اگزماینر نوشته تحولات اخیر در جهان نشان داده که سیاست دولت ترامپ در زمینه امنیت ملی، انسجام خودش را از دست داده است.

در این گزارش آمده است: اولاً شاهد شکست آمریکا در توقیف نفتکش ایرانی آدریان دریا بودیم که بر خلاف وعده های خود محموله نفت خودش را به سوریه تحویل داد. وزارت دادگستری آمریکا حکمی برای توقیف این نفتکش صادر نموده بود اما هیچ اقدامی از طرف آمریکا در این راستا انجام نگرفت.

در ادامه این گزارش، درباره دلیل عدم توقیق نفتکش ایرانی آمده است: دلیل آن تعیین است. چون ترامپ به نیروی دریایی آمریکا اجازه انجام این کار را نداد. ولی نتیجه این کار تعیین است: با آنکه ترامپ به صورت شهودی بین سیاست های ترامپ و بولتون موازنه ایجاد می نماید، راهبرد فشار حداکثری اورو به فروپاشی است.

واشنگتن اگزماینر شکست سیاست های ترامپ در قبال کره شمالی و روسیه را هم مصادیق دیگری از عدم انسجام در سیاست های او دانسه است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "واشنگتن اگزماینر: فشار حداکثری ترامپ علیه ایران رو به فروپاشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن اگزماینر: فشار حداکثری ترامپ علیه ایران رو به فروپاشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید