نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، باشگاه پرسپولیس مبلغ مورد احتیاج برای پرداخت طلب 580 هزار دلاری گابریل کالدرون را فراهم کرد تا بتواند گام مهمی برای باز کردن پنجره جابجایی تابستانی این تیم بردارد.

نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون

بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس طی نامه ای رسمی از وکیل کالدرون خواست تا شماره حساب بین المللی او را که امکان انتقال ارز از ایران داشته باشد اعلام کند. او نیز در اقدامی عجیب شماره حساب کالدرون در کشور سوئیس را اعلام می نماید. این در حالی است که کشور ایران به علت تحریم های اقتصادی و ارزی امکان انتقال پول به بانک های سوئیس را ندارد و در صورت انجام حواله ارزی، کل مبلغ مسدود می گردد.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه ای تازه خواهان تغییر شماره حساب مقصد شد که وکیل کالدرون در پاسخی عجیب بیان کرد حاضر نیست شماره حساب دیگری را ارائه دهد. ضمن اینکه کالدرون باز هم جواب تماس های باشگاه پرسپولیس را نمی دهد و همه چیز را به وکیل خود واگذار نموده است.

همین امر سبب شد تا پرسپولیسی ها با ارسال نامه ای به فیفا خواهان ارائه راه حل از سوی این نهاد بین المللی شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس با شرح درباره زمان اندک به جامانده تا خاتمه جابجایی تابستانی خواهان رسیدگی فوری به این موضوع شدند.

بعلاوه مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس میخواهد با خواکین دیگر طلبکار باشگاه که هم اکنون عضو کادر فنی فولاد خوزستان است مذاکرات جدی تری داشته باشد تا طلب 95 هزار دلاری او را در چند قسط به طور نقد پرداخت کند.

باید دید کوشش پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون قبل از 16 آبان ماه به کجا ختم می گردد. آیا این باشگاه قبل از خاتمه مهلت جابجاییی می تواند این مشکل را حل نماید یا سرخ ها با همین محرومیت به کارخ ود در لیگ برتر ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید