سالاری: اگر مسئولان نمی خواهند تیمداری نمایند، بخشی از درآمد نفت را خرج مردم آبادان نمایند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ناصر سالاری، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، اگر مدیران وزارت نفت نمی خواهند تیمداری نمایند، بخشی از درآمد نفت را به مردم آبادان اختصاص دهند.

سالاری: اگر مسئولان نمی خواهند تیمداری نمایند، بخشی از درآمد نفت را خرج مردم آبادان نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ناصر سالاری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس گفت: ما بد بازی نکردیم، اما در نیمه دوم در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاق خاصی در رختکن تیم صنعت نفت اتفاق افتاده است یا خیر، به وبلاگ عینک آفتابی مردانه گفت: هیچ اتفاقی نبوده است و نمی دانم چرا این سؤال را می پرسید. ما همه یک تیم هستیم.

دروازه بان صنعت نفت درباره اینکه گفته شد اسکوچیچ با بازیکنان تیمش خداحافظی نموده است، توضیح داد: اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده است. اسکوچیچ از بچه ها ناراحت است و حق هم دارد. او می داند که ما می توانیم خیلی بهتر بازی کنیم و صنعت نفت می تواند خیلی بهتر از این باشد، اما با کسی خداحافظی نکرد. ما به سرمربی تیم حق می دهیم. او به بهترین بازیکنان بازی می دهد و می خواهد شرایط تیم را درست کند.

سالاری در خصوص عدم تمایل وزارت نفت به تیمداری و احتمال دچار شدن سرنوشت تیم آبادانی به عاقبت نفت تهران اظهار داشت: من سررشته ای در این سیاست گذاری ها ندارم. ما پولی نگرفته ایم، اما شرایط ما با نفت تهران متفاوت است، چون مردم یک شهر با صنعت نفت زندگی می نمایند. نفت تهران تیم بزرگی بوده است و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کرد، اما تماشاگری نداشت و تیم مختص به خودشان بود.

وی ادامه داد: با شرایط پالایشگاه ها و آلاینده های آبادان، کمترین حق مردم این شهر این است که برای رفاه آنها پول خرج گردد. مسئله ای نیست اگر مسئولان نخواهند تیمداری نمایند، اما بخشی از این درآمد را برای شهر خرج نمایند. مردم آبادان آلاینده ها را استشمام می نمایند و این در زندگی آنها دیده می گردد. پس باید برای این شهر هزینه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سالاری: اگر مسئولان نمی خواهند تیمداری نمایند، بخشی از درآمد نفت را خرج مردم آبادان نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاری: اگر مسئولان نمی خواهند تیمداری نمایند، بخشی از درآمد نفت را خرج مردم آبادان نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید