ماشین سازی از دقیقه اول به دنبال وقت تلف کردن بود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی تیمش با ماشین سازی تبریز با بیان اینکه تیم حریف از دقیقه یک بازی به دنبال وقت تلف کردن بود گفت: دیروز نیز در کنفرانس خبری گفتم که تیم حریف با 11 نفر دفاع می نماید و به دنبال ضدحمله است.

ماشین سازی از دقیقه اول به دنبال وقت تلف کردن بود

وی با عنوان اینکه به همین دلیل جلوی چنین تیمی بازی کردن سخت است و طرفداران نیز از جریان معترض شدند گفت: از بازیکنانم راضی نیستم زیرا بازیکنان ما نتوانستند بازی خوب با سپاهان را فراموش نمایند و به همین دلیل در نیمه نخست تیم من خواب بود.

وی با بیان اینکه از ماشین سازی ضدحمله نخوردیم ادامه داد: تیمی که این طور بسته بازی می نماید بازی با آن واقعا سخت است.

نکونام درباره وضعیت داوری گفت: به نظر من داوری خوب بود و فکر می کنم در یکی از صحنه ها توپ به دست بازیکن حریف برخورد و امیدوارم که اشتباه نموده باشم، همچنین نیمه اول و دوم بیش از پنج دقیقه وقت اضافه داشت که داور کم وقت گرفته است.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار اینکه در نیمه دوم فقط 25 دقیقه بازی کردیم اضافه نمود: نیم اول بد بودیم، ولینیمه دوم بهتر شدیم اما کافی نبود و این بازی بد ما دیگر قطعا تکرار نمی گردد و من در برخی از بازی ها به رغم آنکه شکست خوردیم اما راضی بودم ولی در این بازی خیر.

نکونام با اشاره به اینکه در نیم فصل تیم را تقویت می کنیم اضافه نمود: بازیکنانی که قدر پیراهن نساجی را نمی دانند شک نکنید که از تیمم ما کنار گذاشته می شوند و من از همین جا قول می دهم که در بازی بعد فقط برای طرفداران بازی کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تیم حریف در بازی های گذشته تا دقیقه پنج به حریف گلزنی نموده بودند و ما در این مسابقه سعی کردیم اجازه گلزنی را به آنها ندهیم گفت: دفاع راستش را به سمت راست برده بود و ما به این دلیل از فضای سمت چپ استفاده می کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ماشین سازی از دقیقه اول به دنبال وقت تلف کردن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی از دقیقه اول به دنبال وقت تلف کردن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید