لزوم برگزاری فوری مجمع فدراسیون کشتی، زمان زیادی تا المپیک نداریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ابراهیم جوادی در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه سریعتر مجمع عمومی فدراسیون کشتی و انتخاب رئیس جدید گفت: پس از استعفای رسول خادم و حضور حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست، امور جاری فدراسیون کشتی طبق روال نسبتا معمول خود طی شد اما نباید زمان را بدین شکل از دست داد. فدراسیون کشتی نباید برای مدت زیادی با سرپرست اداره گردد و باید هر چه سریعتر با برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی رئیس جدید انتخاب و مشغول به کار گردد.

لزوم برگزاری فوری مجمع فدراسیون کشتی، زمان زیادی تا المپیک نداریم

وی توضیح داد: ما در یک چشم بر هم زدن باید در رقابتهای دنیای سال آینده و همچنین بازیهای المپیک 2020 توکیو شرکت کنیم و در این زمان محدود باید به خوبی تیم های ملی سر و سامان بگیرند. خوشبختانه فعلا با انتخاب سرمربیام تیم های ملی بخشی از برنامه های این تیم ها معین شده اند اما همین سرمربیان هم باید از حضور بلندمدت خود در این عرصه مطمئن باشند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی دنیا اضافه نمود: هر چند من و برخی از دوستان از جمع اعضای شورای فنی کشتی آزاد استعفا دادیم، اما به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کشتی، همواره نگران و پیگیر امور کشتی هستیم و هر جا باشیم آرزوی موفقیت و درخشش این رشته را داریم.

جوادی در سرانجام در خصوص رئیس جدید فدراسیون کشتی نیز گفت: مطمئنا متولیان وزارت ورزش با جدیت بدنبال انتخاب گزینه هماهنگ با سیاست های خودشان هستند و در نهایت گزینه ای بر جایگاه ریاست فدراسیون کشتی خواهد نشست که با اهداف و برنامه های وزارت ورزش همسو باشد.

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، فدراسیون کشتی چندی پیش با ارسال نامه ای به وزارت ورزش خواهان مشخص زمان انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون شد تا با توجه به تاکید اعضای مجمع هر چه سریعتر انتخابات برگزار گردد. در همین راستا گفته می گردد مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در همین زمان سه ماهه سرپرستی حمید بنی تمیم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لزوم برگزاری فوری مجمع فدراسیون کشتی، زمان زیادی تا المپیک نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برگزاری فوری مجمع فدراسیون کشتی، زمان زیادی تا المپیک نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید