فوتبال دنیا، تمجید پوچتینو از شخصیت تیمی تاتنهام در بازی مقابل کریستال پالاس

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، فوتبال دنیا - مائوریسیو پوچتینو از عملکرد بازیکنانش مقابل کریستال پالاس در رقابت های لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، تمجید پوچتینو از شخصیت تیمی تاتنهام در بازی مقابل کریستال پالاس

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه کریستال پالاس در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: شخصیت تیم در این بازی شگفت انگیز بود. ما در دوره دشواری به سر می بریم چون در 13 روز 5 بازی انجام دادیم. آمدن به سلهرست پارک و نشان دادن شخصیت مان اما فوق العاده بود که این بیشتر از هر چیزی خوشحالم کرد.

وی در ادامه گفت: در فوتبال همیشه شرایط طوری پیش می رود که ممکن است به دردسر بیفتید. هوگو یوریس فوق العاده بود و از عملکرد کل تیم خیلی راضی هستم. این روشی است که باید بازی کرد و برای کسب چیزی بزرگ در انتها بازی جنگید. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

پوچتینو که در این بازی کایرین تریپیه هم به لیست مصدومانش اضافه شد، توضیح داد: مهمترین چیز این است که بازیکنان را آماده رقابت نگه داریم و این بیشتر از هر چیزی خوشحالم می نماید. به بازیکنانم تبریک می گویم چون کوشش زیادی کردند و کادرفنی هم کارش را به خوبی انجام داد.

تاتنهام با این برد 27 امتیازی شد و صندلی خود در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را استحکام بخشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، تمجید پوچتینو از شخصیت تیمی تاتنهام در بازی مقابل کریستال پالاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تمجید پوچتینو از شخصیت تیمی تاتنهام در بازی مقابل کریستال پالاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید