زیدان در واکنش به مصاحبه نیمار: در رئال رویاها برآورده می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرمربی رئال در واکنش به مصاحبه اخیر نیمار که گفته بود رویایش بازی در کنار هازارد است گفت: خیلی از بازیکنان دوست دارند مقصد نهایی شان اینجا باشد.

زیدان در واکنش به مصاحبه نیمار: در رئال رویاها برآورده می گردد

زیدان در واکنش به مصاحبه نیمار: در رئال رویاها برآورده می گردد

رئال مادرید یکشنبه در هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف رایووایکانو می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نبود کریم بن زما در بازی فردا به معنای حضور وینیسیوس جونیور نخواهد بود. او پس از 2 ماه دوری از میادین باید هنوز تمرین کند و یک هفته دیگر به تمرین احتیاج خواهد داشت. به همین خاطر برابر وایادولید بازی نمی کند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص جایگزین بن زما اظهار کرد: همه آماده هستند به جز وینیسیوس. با توجه به این که از نبود بنزما مطلع هستیم به نحوی به میدان خواهیم رفت که به حریف ضربه بزنیم و برای پیروزی کوشش کنیم.

نیمار در مصاحبه اخیرش اعلام نمود رویایش بازی با ادن هازارد است (رئال مادرید به دنبال امضای قرارداد با هافبک بلژیکی است). سرمربی فرانسوی در پاسخ به این که رئال مادرید جایی است که همه رویاها برآورده می گردد، گفت: بله رویای بازیکنان زیادی بازی در رئال مادرید است چون می دانند باشگاه خیلی مهمی است. خیلی از بازیکنان دوست دارند مقصد نهایی شان اینجا باشد و این اتفاقی عادی است. با این حال باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

زیدان درباره شرایط گرت بیل اظهار کرد: فکر می کنم در بازی فردا حضور داشته باشد. او شادمان است. بازی کند یا نکند. او در تیم من فرصت حضور در میدان داشته است. سپس باید ببینیم در آخر فصل چه تصمیمی می گیرد اما در حال حاضر من کسی نیستم که بگوید چه کاری باید انجام دهد.

سرمربی فرانسوی در خصوص کسب نتایج ضعیف در بازی های خارج از خانه گفت: چند ماه پیش شرایط متفاوت بود. در خانه حریف پیروز می شدیم و در ورزشگاهمان با مشکل روبرو می شدیم، به خصوص در لالیگا. اکنون همه چیز بر عکس شده است. فردا فرصت داریم این وضعیت را تغییر دهیم. برای آن کوشش خواهیم کرد.

منبع: ایران ورزشی

به "زیدان در واکنش به مصاحبه نیمار: در رئال رویاها برآورده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان در واکنش به مصاحبه نیمار: در رئال رویاها برآورده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید