خبرنگاران کومان: برای ملاقات برگشت شانسی نداریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از نتیجه تحقیرآمیز چهار بر یک مقابل پاری سن ژرمن، گفت: برگرداندن نتیجه بازی رفت بسیار سخت است و شانسی در ملاقات برگشت نداریم.

خبرنگاران کومان: برای ملاقات برگشت شانسی نداریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تیم فوتبال بارسلونا شب سه شنبه در چارچوب ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن بود و در نهایت با نتیجه چهار بر یک مقابل این تیم مغلوب شد.

رونالد کومان سرمربی آبی اناری ها پس از این ملاقات تحقیرآمیز، گفت: آن ها از ما بسیار بهتر بودند و توانستند موثرتر ظاهر شوند. به خصوص کیلیان امباپه که بسیار قوی بازی کرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی بسیار نزدیک بود اما در نیمه دوم مسائل دفاعی زیادی داشتیم. این بازی یک چالش عظیم برای ما بود. باید اعتراف کنم که در نیمه دوم آن ها بهتر بودند. آن ها تیم کامل تری دارند و باید این موضوع را بپذیریم. می دانستیم که شاید این اتفاقات رخ دهد و تیم حریف از ما جلو بیافتد.

سرمربی کاتالان ها با تایید این موضوع که صعود از این مرحله بعید به نظر می رسد، گفت: باید بازی بعدی را انجام دهیم اما برگرداندن نتیجه چهار بر یک بسیار سخت است. شانس زیادی نداریم که در بازی برگشت نتیجه را برگردانیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کومان: برای ملاقات برگشت شانسی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کومان: برای ملاقات برگشت شانسی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید