یواخیم لو: برد رضایت بخشی مقابل اوکراین کسب کردیم، کروس برابر اسپانیا به ترکیب برمی شود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از نتیجه و عملکرد شاگردان خود در بازی خانگی مقابل اوکراین در لیگ ملت های اروپا ابراز خرسندی کرد.

یواخیم لو: برد رضایت بخشی مقابل اوکراین کسب کردیم، کروس برابر اسپانیا به ترکیب برمی شود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میهمان خود تیم ملی اوکراین را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و به صدر جدول رده بندی گروه چهارم لیگ A صعود کرد.

یواخیم لو سرمربی ژرمن ها پس از این بازی که در شهر لایپزیگ آلمان برگزار گردید، گفت: این بازی برای ما به هیچ عنوان بازی آسانی نبود. همه دیدند که اوکراین چگونه می تواند بازی کند. در نیمه نخست، ما ضرب آهنگی بالا به بازی مان دادیم و بازی را تحت کنترل داشتیم. در نیمه دوم اوضاع کمی فرق کرد. ما مانند نیمه اول مصمم نبودیم و چند بار توپ را لو دادیم. در مجموع من فکر می کنم که ما می توانیم راضی باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما مجبور شدیم چند بازیکن را در ترکیب تیم مان جایگزین کنیم، اما باز هم توانستیم ریتم بازی مان را پیدا کنیم. اینگونه شد که دوباره ضرب آهنگ بازی مان بالا رفت و با حملات سرعتی سه مهاجم مان دروازه حریف را تهدید کردیم. این سه نفر در تمام طول مسابقه خط دفاعی حریف را آزار دادند. در خط دفاعی هم ما سعی کردیم که راه های ارتباطی میان بازیکنان اوکراین برای پاسکاری را قطع کنیم و به همین دلیل هم روبین کوخ را در میانه میدان قرار دادیم و او هم کارش را به خوبی انجام داد. برای بازی بعدی مقابل اسپانیا اما تونس کروس به ترکیب باز خواهد گشت.

تیم ملی آلمان روز سه شنبه در هفته ششم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میهمان اسپانیایی خواهد بود که با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول گروه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یواخیم لو: برد رضایت بخشی مقابل اوکراین کسب کردیم، کروس برابر اسپانیا به ترکیب برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: برد رضایت بخشی مقابل اوکراین کسب کردیم، کروس برابر اسپانیا به ترکیب برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید