جزئیات جدیدی از فرایند توسعه Final Fantasy VII Rebirth اعلام شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در این هفته اخیر رسانه های مختلف ژاپنی مصاحبه هایی با عوامل اصلی سازنده پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 و بعلاوه بازسازی بازی کرایسیس کور: فاینال فانتزی 7 انجام داده اند که در اثر این مصاحبه ها جزئیات تازه ای از هرکدام از این بازی ها معین شده اند.

جزئیات جدیدی از فرایند توسعه Final Fantasy VII Rebirth اعلام شد

در این مصاحبه ها افرادی نظیر یوشینوری کیتاسه (تهیه نماینده اجرایی بازی فاینال فانتزی 7)، تتسویا نومورا (کارگردان پروژه های Final Fantasy VII Rebirth و Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion) و ماریکو ساتو (تهیه نماینده Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion) شرکت داشته اند و جزئیات تازه ای از بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7 و بازی کرایسیس کور: فاینال فانتزی 7 ارائه کردند.

در رابطه با این موضوع که چرا نام دوم بخش دوم این ریمیک به جای اینکه پارت 2 یا ریمیک 2 نام داشته باشد، Rebirth نام دارد. هر دو نام ریمیک و ریبرث (به فارسی تولد دوباره) معنای مشابهی از تازه متولد شدن را منعکس می نمایند. بعلاوه سازندگان گفته اند اگر آن را ریمیک 2 نام گذاری می کردند، ممکن بود که این برداشت به وجود آید که 3 و 4 و 5 و … وجود خواهد داشت. علاوه بر آن، این نام گذاری به آن خاطر است که می توان از Final Fantasy VII Rebirth به تنهایی لذت برد. طبق گفته سازندگان، علت اصلی تعویق در معرفی بازی فاینال فانتزی 7 تولد دوباره (Final Fantasy VII Rebirth) این بود که سازندگان مردد بودند که آیا پروژه بازسازی فاینال فانتزی قرار است یک پروژه دو قسمتی باشد یا یک سه گانه.

معمولاً وقتی صحبت از فرایند توسعه سری بازی فاینال فانتزی به میان می آید، تنها اعضای اصلی پس از اتمام توسعه یک بازی حفظ می شوند، در حالی که بیشتر کارکنان دیگر به تیم های دیگر منتقل می شوند و روی بازی های دیگر کار می نمایند. با این حال، از آنجایی که از ابتدا تصمیم گرفته شده بود که پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 در چندین بخش منتشر گردد، همان تیم توانست در حالی که کار تیمی، دانش و شتاب خود در فرایند توسعه را حفظ نموده، کار روی دنباله این پروژه را شروع کند. بنابراین، فرایند توسعه این پروژه بسیار سریع در جریان بوده است. از آنجایی که این پروژه احتیاجمند اختصاص دادن منابع زیادی است، تیم توسعه دهنده بازی بی وقفه در حال توسعه بازی است و با سرعت کامل این فرایند را دنبال می نمایند. سازندگان اطمینان داده اند که بخش زیادی از فرایند توسعه بازی اجرا شده و فرایند توسعه به خوبی در جریان است.

نکته امیدوارنماینده تر این است که به صورت رسمی اعلام شده که از همین حالا سازندگان برای نوشتن طرح اصلی داستان و سناریو بازی سوم هم دست به کار شده اند. آن ها درباره فرایند توسعه این بازی گفتند: ما در حال توسعه Rebirth هستیم تا تصویری را که هواداران از نسخه اصلی دارند، خراب نکنیم. به همین علت، حجم کار بسیار زیاد است. ما نگرانی های هوادارانی را می شنویم که می پرسند آیا واقعاً می توان داستان را در یک سه گانه روایت کرد؟ و آیا قرار است این پروژه یک نسخه کوتاه تر یا خلاصه شده خواهد بود؟. با این حال باید این را بگوییم که قرار نیست این پروژه داستان بزرگ فاینال فانتزی 7 را خلاصه و کوتاه تر کند.

هنوز جزئیاتی درباره اینکه آیا محیط بازی دنیا باز است یا خیر، اعلام نشده است و قرار است در آینده و با اطلاعات تازه بازی این موضوع هم معین گردد. با این حال، می دانیم که سیستم های استفاده شده در بخش اول بازسازی بازی فاینال فانتزی 7 به این بازی هم انتقال داده خواهد شد.

طبق مصاحبه های اجرا شده، آن صحنه ای که در تریلر کلاود و سفیروث در حال قدم زدن با همدیگر هستند، به فلاش بک های کلاود مربوط می گردد. مدل های سه بعدی شخصیت های اصلی تغییر ننموده است. با این حال، روی بعضی از شخصیت ها ریزه کاری هایی برای اجرا شده است.

نقطه کانونی داستان تغییر ننموده است و ماهیت همان داستان بازی اصلی را دنبال می نماید. با این حال، در مورد رمز و راز های تازهی که در این پروژه با فاینال فانتزی 7 اصلی فرق دارد، بازیکنانی که نسخه اصلی را تجربه نموده اند، اکنون می توانند به روش تازهی هم از داستان بازی لذت ببرند. چالشی که ما برای این پروژه با آن روبرو شدیم این بود که چگونه می توان آن اسرار تازه را بدون انحراف از راستا اصلی داستان در بازی قرار داد.

همان طور که اشاره شد، قرار نیست این پروژه داستان کامل فاینال فانتزی 7 را در طی این سه بازی خلاصه کند و ما همان داستان و مکان ها را شاهد خواهیم بود اما تغییراتی هم در این میان وجود خواهد داشت. به خصوص به خاطر ساختار سه گانه بودن این پروژه، در فرایند تماشا منطقه ها خاص و به یادماندنی بازی اصلی تغییراتی اجرا شده باشد. با این حال، سازندگان بیان نموده اند که هدف اصلی آن ها اساساً این بوده که چیزی را از بازی حذف ننمایند.

بعلاوه به خاطر قدرت گرافیکی پلی استیشن 5 و همین طور سرعت بالای اس اس دی آن، بازی فقط برای نسل نهم عرضه خواهد شد. از آنجایی که ماجراجویی پس از فرار از میدگار در دنیایی وسیع رخ می دهد، زمان بارگذاری بازی یکی از دغدغه های مهم توسعه دهندگان بوده است و آن ها احساس نموده اند که به قدرت سخت افزاری پلی استیشن 5 احتیاج دارند تا بتوانند بر این دغدغه غلبه نمایند و بازیکنان به راحتی در دنیا بازی سفر نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات جدیدی از فرایند توسعه Final Fantasy VII Rebirth اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدیدی از فرایند توسعه Final Fantasy VII Rebirth اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید