5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، آمریکا از آن کشورهایی است که برای سلیقه گردشگری هر کسی چیزی برای ارائه دارد.

5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید!

در این مطلب از وبلاگ عینک آفتابی مردانه درصدد هستیم شما را با 5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

میدان معروف تایمز واقع در شهر نیویورک

این میدان معروف خاستگاه یک سری از معروف ترین موسسه های بزرگ نه تنها آمریکا، بلکه دنیا است و قطعا تا به امروز نامش به گوشتان خورده است. میدان تایمز به علت وجود سینماها و سالن های تئاتر متعدد از ظاهر رنگی و نشاط آوری برخوردار است که باید به این ظاهر رنگین، هتل ها و مکان های اقامتی لوکس در کنار رستوران های درجه یک را نیز اضافه نمود. میدان تایمز یک مکان گردشگری ایده آل است که ساختاری ترکیبی از هنر و تجارت در قلب استان نیویورک قلمداد می گردد. این جاذبه گردشگری، با آن همه تابلوهای بزرگ و کوچک تبلیغاتی و ساختمان ها و آسمان خراش های خود، به معنی درست کلمه اغوا نماینده است.

اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید مطلب مدرن ترین شهرهای دنیا کدام اند؟ را هم بخوانید.

لاس وگاس، بهشت تفریحی دنیا

لاس وگاس شهری است که به گفته اغلب افراد افراطی در تعریف و تمجید از کشور آمریکا، می توان آن را همانند بهشتی بر روی زمین خطاب کرد. در این شهر تفریحی شما می توانید برای ساعت های بسیار زیادی به تفریحات مفرح بسیاری بپردازید.

لاس وگاس از مکان های گردشگری پر هوادار آمریکایی ها است و به همین علت هم پر است از جاذبه های توریستی و مکان های تفریحی و هتل ها و رستوران های لوکس و غیر قابل باور. حتما نام این شهر مشهور را در فیم های هالیوودی شنیده اید.

پل گلدن گیت سانفرانسیسکو

اگر نتوانستید به آمریکا سفر کنید، این پل را قطعا در فیلم های هالیوودی دیده اید.

گلدن گیت ساخته شده سال 1973 است و در تمام این سال هایی که از عمر سازه ای آن می گذرد، بارها و بارها مورد بازسازی های جزئی و کلی قرار گرفته است و از روزگاران قدیم نیز در بین مردم آمریکا آن را نماد ایالات سانفرانسیسکو و مارین کانتی تلقی می نمایند. جالب است بدانید رنگ این پل به این علت به صورت ترکیبی از نارنجی و قرمز طراحی شده است که حتی در شرایط برفی و مه آلود نیز رانندگان بتوانند به درستی کناره های پل را ببینند.

آبشار معروف نیاگارا

این که دیگر نیازی به تعریف ندارد و با اختلاف می توان ادعا کرد که ناب ترین و مجذوب کننده ترین جاذبه طبیعی و گردشگری آمریکا است. آبشار نیاگارا آنقدر از مجذوب کنندهیت های بصری و غیربصری فراوان بهره مند است که غیر ممکن است به آمریکا بروید و از آن تماشا نکنید.

مجمع الجزایر مرجانی فلوریدا

مجمع الجزایر مرجانی فلوریدا یا فلوریدا کیز، مجموعه ای چند جزیره ای است که از طولی در حدود 193 کیلومتر برخوردار است. فلوریدا کیز در قسمت جنوب شرقی آب های کشور آمریکا واقع شده است. این منطقه از طریق یک پل طویل به نام پل هفت مایل به قسمت های اصلی کشور، متصل می گردد. این پل را می توان جزو 5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید قرار داد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به بزرگ ترین معبد بودایی دنیا کجاست؟ بزنید.

منبع: پیام دلتا

به "5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید