آنالیز کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران در کمیسیون فرهنگی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران آنالیز شد.

آنالیز کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران در کمیسیون فرهنگی

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی مردانه، گفت: رسیدگی به طرح جامع جمعیت و تعالی خاتمه یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس از آنالیز و تصویب مواد 16 و 29 طرح جمعیت و تعالی خانواده سخن گفت و اضافه نمود: بر اساس مصوبات کمیسیون دولت مکلف است حق اولاد خانواده های ایرانی دارای فرزندان دو قلو و بیشتر را به میزان سه برابر به ازای هر قل پرداخت کند همچنین دولت مکلف شد یارانه خانواده های دارای فرزند چند قلوی محروم و نیازمند را مبتنی بر معرفی نامه صادره سازمان بهزیستی کشور به سازمان هدفمندی یارانه ها را دو برابر سایر خانواده های ایرانی پرداخت کند.

وی اضافه نمود: براساس مصوبه دیگر دولت مکلف شد فقط یکبار به زوج هایی که 15 تا 20 سال تمام داشته و ازدواج دائم نموده اند، هدیه ازدواج پرداخت کند. میزان و نوع این هدیه در آئین نامه اجرایی که توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه تعیین و هر ساله در لایحه بودجه سالانه درج می گردد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از آنالیز کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران سخن گفت و اضافه نمود: کمیسیون فرهنگی طرح مذکور را به عنوان کمیسیون فرعی مورد آنالیز قرار داد. در این جلسه یک موافق و یک مخالف درباره کلیات طرح مذکور به اظهار نظر پرداختند اما به دلیل طولانی بودن مباحث رأی گیری به جلسه بعد موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنالیز کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران در کمیسیون فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کلیات طرح سازمان نظام روزنامه نگاری ایران در کمیسیون فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید