اتمام پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اولویت با شناسایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف کاری است.

اتمام پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ظهر امروز چهارشنبه 6 آذر با مدیرکل اقتصاد و دارایی ملاقات و گفت وگو کرد.

مجید صفایی در این ملاقات با اشاره به سیاست های جدید کاری این اداره کل گفت: پروژه های مهم حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان در حال اجراست و این پروژه ها باید هرچه زودتر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم افتتاح گردد.

او از افتتاح موزه یاسوج در آینده نزدیک اطلاع داد و توضیح داد: این پروژه 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می رود مسئولان برای اتمام آن همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشند.

صفایی اظهار کرد: کلنگ زنی موزه نفت گچساران و ساماندهی بافت تاریخی دهدشت از دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و امیدواریم با تعامل خوبی که با مسئولان برنامه و بودجه در سطح استان و کشور داریم، بتوانیم زمینه توسعه را در بخش های مختلف کاری فراهم کنیم.

غضنفر آرام مدیرکل امور مالی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه بیان کرد و اضافه کرد: برای توسعه استان از هیچ یاریی دریغ نخواهیم کرد.

او اظهار کرد: بودجه لازم برای تکمیل موزه یاسوج از محل اعتبارات استانی اختصاص داده می گردد.

آرام اضافه کرد: برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت یاری می کنیم و با پیگری های مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدواریم پروژه های نیمه تمام به سرعت به بهره برداری برسد.

مدیرکل امور مالی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 1/2میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری برای کارکنان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد.

منبع: میراث آریا

به "اتمام پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید