یک ایرانی تأثیرگذارترین زن 2019 سیلیکون ولی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ندا طباطبایی زن ایرانی تبار مقیم کانادا به پاس کوشش های فراوان در زمینه توسعه، پیاده سازی و رهبری استراتژی های نوآورانه در کسب وکار، پیروز به دریافت عنوان تأثیرگذارترین زن سال 2019 شده است و یک ماه دیگر، جایزه خود را دریافت خواهد نمود.

یک ایرانی تأثیرگذارترین زن 2019 سیلیکون ولی

بر اساس اعلام مجله کسب وکاری سیلیکون ولی (Silicon Valley Business Journal) که سالانه به تجلیل از 100 زن تأثیرگذار می پردازد، ندا طباطبایی نایب رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز در کانادا توانست برای نخستین بار به عنوان زن ایرانی تبار این جایزه را از آن خود کند.

طباطبایی که در دوران طفولیت، به همراه خانواده به کانادا سفر نموده است، پیروز به کسب مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تورنتو شد و سپس در همین رشته آغاز به فعالیت کرد؛ او پس از طی مدارج پیشرفت، به سمت نایب رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز منصوب شد.

وی همچنین در تاریخ 28 مارس 2019، اولین Women of Teal و پنلی شامل زنان مدیر ارشد در سیلیکون ولی را در مرکز شارکز راه اندازی کرد که این امر فرصتی برای معرفی زنان برجسته شبکه فراهم کرد.

علاوه بر این، طباطبایی هنوز به عضویت خود در سازمان های غیرانتفاعی و خیریه ای نظیر بنیاد شارکز و WiST (زنان حاضر در تکنولوژی ورزشی) ادامه خواهد داد و همانند چند سال گذشته در همایش های مختلف سخنرانی هایی خواهد نمود تا بر اهمیت تحلیل دیتای بازخورد تأکید کند.

قرار است، یک ماه دیگر (26 اردیبهشت ماه)، این جایزه طی مراسمی در هتل فرمونت در سن خوزه به وی اهدا گردد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "یک ایرانی تأثیرگذارترین زن 2019 سیلیکون ولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی تأثیرگذارترین زن 2019 سیلیکون ولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید