کرونایی با ماسک و دستکش در خیابان!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، چندی است با وجود آمدن ویروس کرونا در بینمان مهمان های دیگر به نام ماسک و دستکش نیز به لوازم ورد نیاز هر شهروند اضافه شده است، اما متاسفانه مشاهده می شود که رها کردن ماسک ها و دستکش های آلوده در سطح شهر زنجیره انتقال ویروس را گسترده تر می کند.

کرونایی با ماسک و دستکش در خیابان!

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، شهربانو نوری نیا، پل صدر، جنب فروشگاه بزرگ رفاه، ساعت 10 شب پیاده رو خیابان شریعتی.

تعدادی دستکش لاتکس و مشمایی و یکی دو عدد ماسک استفاده شده بر روی زمین افتاده است. حدس زده میشود برای مراجعه کنندگان فروشگاه هستند.

خیابان سی تیر، ساعت 1 بامداد.

دستکش های مشمایی مستعمل وسط خیابان افتاده است به نظر میرسد از ماشین ها به بیرون انداخته شده است.

بازار بزرگ تهران، زیر پله نوروزخان، ساعت 11 صبح.

جمعیت به شدت متراکم بدون هیچ گونه استفاده ماسک و دستکش یا دیگر موارد بهداشتی.

این ها تنها نمونه ای کوچک از عدم رعایت پروتکل های مطرح و ملزم شده از سوی ستاد ملی کرونا است. شاید بگوییم مگر میشود با اینکه هنوز هیچ خبری مبنی بر سفید شدن اوضاع تهران گفته نشده، ولی مردم اینگونه رفتار بکنند باید بگوییم آری از همان ابتدا عده ای بدون هیچ گونه چشم داشتی کمر همت جهت آلوده کردن فضای شهری، خواه به عمد یا غیر عمد بسته اند. بی دلیل نیست که صدای عده ای از مردم درامده است.

نمونه های توئیت های مرتبط با موضوع های عدم رعایت بهداشت در سطح شهر است.

روشهای مطالبه گری از مسئولان و یا برخورر با نقض کنندگان اصول، مختلف است اما مساله ای که دارای اهمیت است توجه کردن به این موارد به طور جد است ؛چرا که زنگ خطری برای فرداهای پیش رو و روزهای سخت تر میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونایی با ماسک و دستکش در خیابان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونایی با ماسک و دستکش در خیابان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید